Gå til innhold

vondt i ryggen, flere??? er bare 19 + 1 i dag...

Dodlimammatil2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på om det er flere som kjenner det i ryggen så tidlig? Jeg er helt utkjørt når jeg kommer hjem fra jobb, og ligger strekk ut resten av kvelden... jobber kortere dager da jeg kan styre arbtiden selv, men 8-14 er allikvel nok til at jeg får vondt!! (Kontorjobb)

I natt våknet jeg av at jeg hadde så vondt nede i høyre siden av ryggen at jeg kaldsvettet, og følte det bredte seg rundt magen, og blir da selvfølgelig livredd at det skal skje noe med barna... kjenner ikke så mye liv enda, litt kanskje, men bare litt hver dag... kan barna ta skade av at jeg har vondt i rygg/mage???? helst nederst i korsryggen da? off ble mange spm dette her....

(Så spirene tirsdag denne uken, så de lever i beste velgående enda hvertfall)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning allerede rundt 16 uker (før jeg visste at det var 2). ble 50 prosent sykemeldt i uke 18 tror jeg det var og 100 prosent ved uke 21 eller noe. Nå i uke 32 + 2 er bekkenet mitt heldigvis myyyyyyyyyyye bedre.Fysioterapeuten skjønner ikke at det går ann :) Jeg hadde også kontorjobb, men det som tok knekken på meg var all "sette seg ned- reise seg opp". Så jeg kan bare anbefale deg å lytte på kroppen din og ta det litt med ro. Det hjalp i hvertfall meg MYE!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk vondt i ryggen og bekkenet i uke 12, dette er mitt andre svangerskap. Jeg jobber heldigvis ikke så jeg trenger ikke sykemld, men det er tungt å skulle gjøre ting i huset og handle og leke med en snart 2-åring.

Marius06 + tvillinger, jeg kunne hatt akkurat samme nick! Min sønn heter Marius, ble født i 06, jeg venter tvillinger, og jeg er født i 1975! Og jeg har bekkenløsning! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...