Gå til innhold

ang pregnyl..hva er vanlig dose..pluss uke 40 jentene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere ..en nydelig lørdag morgen..ihvertfall her jeg bor..i natt fikk jeg nesten ikke sove..tullete men he he hvordan er det ikke..Grunnen er pregnyl sprøyta..hvor mange ampuller er vanlig ..hun på apoteket sa hun måtte dele pakken forde jeg bare skulle ha 500ie..kan det stemme eller har legen skrevet feil..er jo ikke noe ,begynner og bli litt paranoid her ..aaaaaaaaaaaaaaaaaaa..Sender en klem til dere alle..men spes til de andre uke 40 jentene ..vi er ikke mange..går det bra med dere ..klem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har tatt pregnyl EL-sprøyte flere ganger, har da brukt to ampuller a 5000 IE (10000 til sammen) dette blander du ut med kun en ampulle med NaCl.

Hva har legen sagt til deg da?

Skrevet

Jeg har alltid fått pregnyl i en eske med 3 ampuller,

hvorav jeg skulle bruke 2.

Skrevet

da er det nok det jeg skal og..en med veske og en med pulver..den tredje tok hun bort..hun på apoteket så det stemmer nok uff ...får ta det med på ul til neste fredag ...aaaaaautolmodig

Skrevet

Hei! Ja det er mye vi skal holde styr på. Husk på å bruke helsepersonellet så mye som mulig, spør og spør. Skriv for eksempel en liste for deg selv med alt du lurer på før du skal til kontroll. Da er det så mye lettere å huske det når en er der, også kanskje du slipper flere søvnløse netter pga. sånne ting... Jeg er selv vant med å forholde meg til medikamenter ol. men kjenner jeg må tenke meg om flere ganger enn det jeg gjør på jobb. Vi har jo ikke bare de å tenke på heller og hos meg så sliter jeg med å huske ting for tiden..så jeg forstår at det kan være MYE..

Jeg skal på første kontroll i morgen.. Blir spennende! Håper du får sove godt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...