Gå til innhold

Guttenavn som passer til Hannah?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske mye passer til hannah. Jeg liker derimot ikke Herman:/

Mikkel er jo litt kult da og ligger høyt på dansketoppen tror jeg. Kristian er fint og tidløst, men kanskje litt kjedelig?

Hva med Patrick, Oliver, Emil, Luca, Johan?

Mye som passer, ja.

Johannes blir for likt Hannah, synes jeg.

Niklas liker jeg ikke

Kristian er flott og passer bra.

Herman er flott og passer bra.

Mikkel er flott og passer bra.

Tror jeg holder en knapp på Herman.

Ellers er Henrik fint til Hannah.

Jeg synes Niklas er finest av disse og passer best til Hannah. Kristian er også fint og passer bra til. Mikkel har jeg brukt litt tid på å venne meg til, men synes ikke det er så verst nå. Passer også ganske bra til Hannah egentlig. Herman liker jeg ikke så godt, men det passer for så vidt greit til Hannah. Jeg er ikke så glad i Johannes heller og synes dessuten navnet blir litt for likt Hannah også (JoHANNEs)

Enig i at Hannah og Johannes er veldig likt. Men når det er sagt så elsker jeg navnet Johannes!

Venninna til min mor har tre barn som heter

Hannah

Eivind

og

Herman.

Jeg klarer ikke helt og bestemme meg for om de navnene passer sammen eller ikke da.

Kristian og Mikkel er også fine navn!

Annonse

Johannes er nydelig og klassisk, Niklas er harry - min mening.... Men HANNah og JoHANNes er i overkant likt... Herman er tøft :-) Eller hva med:

Hannah og Jacob

Hannah og Nicolay

Hannah og Mads

Hannah og Tobias

Hannah og Morten

Niklas er litt "poppis" navn nå synes jeg, men et fint navn. Hannah er et klassisk gammelt navn, så Johannes ville vært bra sånn sett, men enig at det litt likt. Vi også tenker på Mikkel, som foreløpig ikke er altfor brukt her til lands. Herman var også fint! holder en knapp på Mikkel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...