Gjest Skrevet 20. september 2008 #1 Skrevet 20. september 2008 så det på god morgen norge. vurderer å prøve det nå. noen med erfaringer?
Glad tobarnsmamma Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Vi var med lillejenta på 8 uker til akupunktur i går for første gang. Hun har sovet mye i dag, og er tydelig roligere. :-) Jippi!!!
Margrethe:-) Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 så også det på god morgen Norge, har ingen erfaring selv. vi var hos kiropraktor, etter 4 behandlinger var hun som en helt ny jente. så det kan annbefales :-)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 takk for tips begge to:) Skal høre med hs hva de anbefaler, men kunne veldig gjerne tenkt meg og fått prøvd akupunktur. Hun har masse vondt i magen, og har en del hyletokter som forstyrrer mye av søvnen hennes.
aya75 Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Vi gikk til behandling da jenta hadde kolikk. Behandlingen bestod av akkupunktur, fotsoneterapi og kinesologi. (helhetsterapeut)Det var til stor hjelp for oss hvertfall. Spesiellt bra på fordøyelsen. Jenta vår både tissa,bæsja og gulpa på hun som behandla henne...hehe...så fikk tydeligvis fortgang på systemet ja;)
Gjest Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 hvordan reagerte de på stikkene?gråt de? jeg skal selv,men det er med min 7 år gammle gutt..pga allergi..har gått til akupunktur selv,å hjalp meg masse..
aya75 Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jenta mi var vel bare 2-3 mnd da vi gikk, og ja hun gåt litt, men tror det vare mest fordi vi holdt henne stille. Smilte og var blid etterpå Jeg har tatt endel akkupunktur selv, og vet jo at selve stikket kan gjøre vondt hvis det er et vedlig ømt punkt, men går fort over. Er jo mye vondere med sprøytestikk siden nålen er tykkere så man kjenner stikket bedre. En akkupunkturnår er jo så tynn at den får plass inni en sprøytenål:) Hun jeg går til har behandla endel barn og bruker også mye akkupressur hvis barna er redd nålen. (trykker med fingerne forsiktig i stedenfor..ikke vondt) Hun vil ikke at de skal være redde, da er det bedre med andre former for behandling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå