Gå til innhold

Den berømte "skyggestreken"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jammen min tur...!

Alltid når jeg leser om andre som har fått positivt svar på graviditetstester med bare en svak strek, tenker jeg "svak strek er også strek", for det er det jeg har lært :-)

Vel, nå er det min tur, og jeg blr jo så usikker likevel!

Har tatt en av disse billigtestene som jeg har bestilt på nettet (to, faktisk!), og fikk en svak positiv strek.

Jeg skjønner jo at de var positive, men klarer liksom ikke helt å fatte det!

Vi har nettopp sluttet med prevensjon, og har liksom ikke fått tid til å begynne prøvingen siden mannen er bortreist!

Jeg er jo glad, men veldig forvirret.. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en skyggestrek første gang jeg testet da jeg var gravid med gutten min. Så jeg har bare erfaring med at en strek er en strek.

Men har hørt om flere som har fått skyggestrek med billig tester, men som ikke har vært gravide. Jeg ville ha tatt en cb eller noe for sikkerhetsskyld, hvis du får samme resultat da er du vel mest sannsynlig gravid.

Det høres jo lovende ut, i det fleste tilfeller så er man jo gravid når man får en strek på testen. Vil forsøke med et lite gratulerer:)

Så håper jeg du kommer med tilbakemelding når du vet helt sikkert.

Mest sannsynlig så er du nok gravid

Skrevet

Svak strek er også strek, ja! :-)

HI

Skrevet

En strek er en strek, så gratulerer! :)

Skrevet

4 dager IKM fikk en svaaaaak strek, 2dager før svaaak og 1 dag før ikke fullt så svak..strek er en strek..og nå er jeg fødeklar:)

Gratulerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...