Gå til innhold

Er kl 06 fortsatt natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sovner igjen ca kl 07.30...

Hilsen trøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er fortsatt natta, greit at de lærer seg til å sove litt lenger, hvis ikke det passer bra til dere skal opp på jobb og sånt da. Her er det ikke morgen før tidligst kl 7, står opp vanligvis kl 7:30

Skrevet

Ja 06 er natta.. hvis lillegutt våkner da, gjør jeg det man ikke burde, men tar han inn i senga mi og han sover en time - halvannen time til. Er ikke snakk om å stå opp kl 6000 :) Men sjelden han våkner så tidlig heldigvis.

Skrevet

Ja, det er fortsatt natta!!! Snuppa prøver seg noen ganger, men sovner igjen etter litt preiking i senga :)

Jeg nekter å stå opp før 07, hvis ikke hun gråter, da. Som regel blir det 0730.

Skrevet

O6 er vel formelt sett dag? Men det er i tidligste laget ja;) Her våkner junior halv syv - da ligger vi og koser til syv så står vi opp:)

Skrevet

Kl. 06 er ikke natta, men det er sinnsykt tidlig synes jeg ;-) Her kan ungene fint finne på å våkne da, men vi nekter å stå opp før kvart på syv ;-) Har lest veldig mye om temaet og det virker VELDIG vanlig at barn som legger seg "normalt" (altså i syv tiden) våkner 6, halv syv. Det er mange timer i sengen det...

Skrevet

Ja hun legger seg kl 20 og sover (med mating) hele natten gjennom til kl 0530, men jeg nekter å stå opp før kl 06 ettersom det fortsatt er natten. Selv om jeg synes dette er litt tidlig.

Skrevet

Jeg synes ikke det er natta når klokken slår 6, men det er VELDIG tidlig på morgenen! Begge våre våkner en gang mellom 6 og 7 og må egentlig si at jeg er fornöyd m. Lillemor på 9 mnd har sovet hele natten siden hun var 3 mnd så vi er aldri oppe med henne på nettene, så når kl er 6 er vi rimelig utvilte (om vi har gått og lagt oss i rimelig tid!)

Skrevet

kl 6 er absolutt ikke natta... nesten sen morgen for minsten her det

Skrevet

Ikke natta for mine to ihvertfall...

Men de legger seg 19 og 19.30, så da har de jo sovet lenge nok...

Skrevet

Jepp det er natta. Her må jeg vekke tulla kl halv 9 om morgen hehe da legger jeg ho kl 20 om kvelden. Ho er 9.5 mnd og har sovet rundt siden ho var 6 uker. Men jeg må opp kl 7 for å få guttene på skolen.

Skrevet

Dere må være godt vant!! For meg var det helt vanlig å stå opp kl. seks før jobb, det er ikke natt, men tidlig morgen. Har hørt at unger ofte våkner omtrent da, det gjør ofte min også. Her går grensen kl. 5, DET er for tidlig!!

Skrevet

Hvis gutten min våkner før 06 må han bare bli i senga, og da sovner han igjen. Men våkner han etter 06 står vi opp, gir han ny bleie (har fortsatt på pysjen), er oppe litt i stua, før han får mat og gjerne vil sove igjen. Maks 3 kvarter-1 time etter at han våkna.

Da legger vi oss i senga igjen og han sover ca 30-60 min :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...