Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Må kunne legges helt ned i ryggen og helst ikke for dyr.... Vi reiser til sydligere strøk og skulle gjerne hatt en vogn til det!
spent08 Skrevet 20. september 2008 #2 Skrevet 20. september 2008 Jeg har kjøpt carena easy til sønnen min, han er 7 måneder, men har brukt den en stund og han er veldig liten i vekst..jeg er superfornøyd me den!ryggen kan legges helt ned, og det er stoor plass i kurven under, den tar kjempeliten plass i bil og på buss og er veldig lett å legge sammen...kjempefornøyd!også pluss for koppholderen på styret...
Gjest Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Har carena sprint og er kjempefornøyd, men syns carena sine vogner er kjekke uansett. De er jo rimelige og.. Betalte 1450kr for min, og vi kan ha den i en god stund! Skal ha den til sovevogn i barnehagen etterhvert, slik at vi ikke risikerer å ødelegge den andre vogna. Anbefaler i hvertfall den, lett å legge sammen, lett å trille, og "knekken" mellom rygg og ste er minimal og enkel å bygge opp med et handkle/pledd. I begynnelsen la vi madrassen til bagvogna i trillen, det og fungerte fint.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå