Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vurderer tidlig ultralyd i uke 11-12 for å kunne avdekke evt misdannelser hos fosteret. Hadde egentlig tenkt å gjøre dette på Volvat Hamar, men usikker hvor dyktig gynekologen der er til dette. Har skjønt at mange er svært positive til gynekologen (Beck) på Mjøskirurgene, og vurderer å bestille time der i stedet. Noen erfaringer?
Heaven har født::) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei på deg:) Jeg har vært hos Dr . Beck på mjøskirurgene ved to svangerskap. I forrige både til tidlig ul, og til 3d. Denne gangen bare til 3d. Han er bare helt super,og jeg vil anbefale han på det varmeste. Jeg ringte volvat på hamar v forrige svangerskap og de er mye dyrere enn mjøskirurgene også. Var hvertfall det da. Beck tok forresten mot datteren vår i fjor, hun kom i sete, Fikk en fiiiin fødsel også
En liten en til? Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Jeg har også vært hos Beck. Både tidlig UL uke 11-12 og 3D uke 26-27. Veldig fornøyd jeg også. Kommer til å gå til han ved evt neste svangerskap og:) Gled deg!
Spire i magen ツ Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Har gått på gjøvik til han jeg å kjempe trivelig mann. Er kjempe fornøyd med han. var der sist graviditet og skal ditt nå på tirsdag i mitt 3 ;D gleder meg
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Da høres det absolutt ut som det blir Beck på Mjøskirurgene :-) Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå