Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 skjedde etter at jeg tok av handlekurven for å rengjøre den:(( har satt den ordenlig på plass vil jeg tro
Lykke X 4 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hehe! Akkurat det samme har skjedd hos meg Har prøvd å sette den ordentlig på plass, men det hjelper ikke. Håper noen har gode råd! (sikkert derfor de har gjort handlekurven mindre på den nyeste modellen)
MintCondition Skrevet 20. september 2008 #3 Skrevet 20. september 2008 Du må få strammet de reimene ordentlig når du setter den på plass Skikkelig irriterende med den gnissinga, mend et ga seg her da jeg strammet reimene på nytt.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 21. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2008 hehe gikk til butikken i går å spurte, å tittet litt på en ny oth som sto der. å da fant vi ut at jeg hadde festet klipsene på en litt annen måte enn den i butikken....ser ut som en bagatell ja, men når jeg tok den klipsen under stanga så over å festet den, så gikk kurven litt tilbake. før det hadde jeg også festet sånn, men litt annerledes. hehe så nå er den bra igjen:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå