Gå til innhold

Filmen Lønsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fytte grisn,verste møkkafilmen jeg har sett på lenge.

Får ikke terningkast 1 hos meg engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usmakelig synes jeg og!

Tok kaka for meg den slutten med "ungen til Pia".Hadde vondt lenge etterpå.

Skrevet

Liker skuespillerene, men skjønte ikke poenget i filmen.. Hva var det egentlig??

Skrevet

Den filmen e det ingen som skjønte en dritt av, bortsett fra at pia spiller dårlig da, dét fikk jeg med meg.

Skrevet

Ja, hva ER det med denne filmen??? Jeg skjønner ingenting!

Hva var det med den måken, hakket den babyen i stykker, spiste den øynenen til babyen eller hva pokker??? Syk syk syk film. Ikke forstår jeg hva vitsen er med å ha denne jævlige scenen med i filmen, den har virkelig ødelagt mitt ellers fredelige forhold til måker. Kan ikke fatte og begripe at noen skal ha fantasi nok til å iscenesette at en måke går løs på en baby oppi en barnevogn. SYKT!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja det med at måken hakket på babyen var groteskt.Og når typen til "Pia" tvang seg på å skulle pjegge henne i rompa.Jeg ble rett å slett kvalm av den filmen og den var absolutt ikke verdt leia på 50 kroner.For en ekkel fantasi på de som har laget den filmen.

Skrevet

"Ikkje i rrrompa, Odd! Ikkje i rrrrompa!" Måtte bare le! Talentløs film! Handlet liksom ikke om noe.

Skrevet

He he .... Både jeg og sambo satt som to ?? når den var ferdig.

De som ikke har sett den enda: IKKE se den!!!

Skrevet

Jeg skjønte heller ikke bæret! Venta hele tida på at noe skulle skje -noe mer positivt kanskje... Var jo bare tragiske ting som hendte! Sjuk tragisk film -rett og slett. Og jeg som er så glad i de skuespillerne! *Skuffa*

Skrevet

Største meningsløse dritt filmen jeg også har sett.

Gidder ikke se norske filmer ut i fra terningskast å annmeldelser vertfall, får jo terningskast 5 eller 6 uansett bare fordi de er norske...

Skrevet

Helt enig med dere! Skikkelig dårlig møkkafilm. Null handling!

Skrevet

jeg får ikke den scenen med måken ut av hode ennå... og nå er det mange uker siden jeg så den.... jeg skjønte heller ikke hva den handlet om...

Skrevet

Så filmen tidligere i kveld, og syns den var talentløs kjedelig, med ingen "story".. Skjønte ingenting av den jeg..Bortkasta penger hvertfall

Skrevet

Drittfilm!! Satt hele tida å ventet på at noe skulle skje, det skjedde jo aldri en dritt, og så sluttet den bare slik..merkelig film.

Skrevet

Da vet jeg at jeg ikke skal se den ihvertfall! Jeg så en annen film i kveld,kjempe fin:):) Ps,I love you:)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ble veldig overrasket når jeg så filmen- var ikke sånn jeg hadde tenkt den i det hele tatt, men etterhvert som jeg fikk reflektert over hva de forskjellige handlingene dreide seg om ble jeg straks mer positiv til filmen.

Det finnes faktisk de mennesker der ute som har det slik som disse personene karakteriserer og jeg tror det er viktig å vite at vi er forskjellige. Det er en trist og sørgelig film om forskjellige mennesker som ikke har det bra- men som heller ikke gjør så mye for å få det bedre heller. Noe å tenke over.....

Skrevet

Denne vil jeg signere!

For jeg ble også litt fanget da jeg så filmen og den fikk meg til å tenke....

Jeg ble engasjert og det synes jeg er positivt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...