Gå til innhold

Bekkenløsning eller prolaps tro?

Anbefalte innlegg

En smule oppgitt her jeg sitter.. I løpet av denne dagen har jeg gradvis fått mer og mer vondt i ryggen og har nå seriøse problemer med enhver bevegelse... Så lurer jeg på om dette er prolapsplager som har kommet tilbake - eller om det er bekkenløsningen... Har hatt BL tidligere, men hadde ikke da slike smerter i korsryggen.

Var på vannjogging i går da, hvor jeg tok litt hardt i, mulig det er den som har slått meg ut...

Skremmende tanke iallefall - om dette er noe som skal vare til jul, da jeg er alene med unge, hund, stort hus.. kan ikke fatte hvordan jeg skal få tatt meg av noe av det :(

Fortsetter under...

Var det et så dumt spørsmål at ingen har kommentarer? Hmmm.. Det eneste jeg egentlig lurer på, er om dere har BLsmerter i korsryggen/mot haleben? Jeg vet jo at om det er prolapsen som kommer igjen, så hjelper det å gå - men er det BL så er det mulig det bare blir verre sant?

Jeg kjenner BL-smertene hovedsaklig langt nede i korsryggen, og blir bare verre av å bevege meg mye. Det beste er å ligge godt bakoverlent i stresslessen. Å gå mye gjør bare vondt verre og fører til søvnløse netter pga store smerter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...