Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en fra før som heter Theo + et mellomnavn, vil gjerne at nestemann skal få et kort fornavn + et mellomnavn. Samme kategori. Liker ikke norrøne navn.

Har tenkt litt på Lukas Andrè men syns Lukas begynner å bli så vanlig. Andrè er vel også et av de mest brukte mellomnavnene. Ellers liker jeg Noah og Jonah.

Andre forslag? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138727794-kort-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry, men synes Lukas André er ganske harry... Liker heller ikke Noah, det er altfor poppis.

Ville nok gått for navn som Isak, Felix, Leo, Max... muligens Jonah, bortsett fra at det ikke var helt min stil. Og jeg ville unngått André som mellomnavn, selv om det er mye brukt nettopp fordi det klinger godt med de fleste navn foran.

Theo er nydelig:)

Liker Noah veldig godt, passer godt til Theo. Lukas er også fint, men ville kanskje vurdert å bruke Luka istedenfor siden Lukas er poppis. Lukas Andre funker vel greit, men jeg er ikke så fan av å bruke Andre som mellomnavn, det er altfor mye brukt.

Andre forslag:

Liam

Isak

Linus

Oskar

Emil

Annonse

Lukas er nydelig, André er råharry! Styr unna, er mitt råd! Ikke ødelegg det bibelske, flotte og vakre Lukas ved å "slenge" på André "bare" fordi det klinger med nærmest alt... Synes ikke Jonah er så pent på norsk.

Noah Sebastian var flott, ellers foreslår jeg:

Noah Emanuel

Noah Sakarias

Noah Severin

Noah Johannes

Noah Olai

Noah Olaves

Noah Elias

Ellers, hva med:

Mio

Milo

Luka

Eliah

Aron

Leon

Liam

Edin

Tim

Neo

Jeppe

Max

Jim

Jens

Amir

Emil

Henry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...