cathrineh123 Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Til alle som ikke orker å stryke på lapper finne det nå håp... Jeg har funnet en hjemmeside i usa som selger navnelapper som man bare klistrer på, de tåler vask etter ett døgn. Kjempelett! Gjett om jeg lette lenge før jeg kom over denne siden, måtte tom snakke med de som produserer lappene for å få dem til å legge inn Norge i listen over land de kan sende til. Jeg har kjøpt lappene selv og bruker de hele tiden. Dette tipset er ingen reklame og gir meg ingen fordeler, kun ment som et godt tips til allesammen. Siden heter: labeldaddy.com Lappene jeg bruker heter "Shirt Tag Sticker Label"
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Bruker kulepenn og skriver på merkelappen på klærne jeg. Sitter vask etter vask, og koster ingenting!
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 http://www.microplex.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d5611%26__redir%3d1&plid=5611&__redir=1
Lukkelukken og bebibror Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Ser litt penere ut med merkelapper da... Skal sjekke ut linken jeg, selvom jeg bruker de fra noricprint
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg også bruker kulepenn, eller tusj.. Gjør ikke noe om det ikke er såå lækkert, hehe ingen som skal titte nedi der da =P
mammae:-) Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 har prøvd lapper ein klistrer på og, men etter mange nok vask har de falt av. Så bruker kunn sånn spesialpenn til og skrive på klær:-)
cathrineh123 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. september 2008 Jeg bruker også vannfast penn der det er plass på merkelappen og på de klærne der det er egne lapper for dette formålet. Disse lappene jeg nevner her bruker jeg på klær og gjenstander uten merkelapp spesielt de som har mørke farger, inni sko, på leker og ting som er laget av tekstiler som ikke er egnet å skrive på med tusj, da den har en tendes til å flyte litt utover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå