Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 prinsen spydde på sofaen forrige uke, og det sttiiiinker enda.. hva gjør jeg ? har prøvd møbelflekk fjerner, diveres rensemidler, skrubbet som en galning.. men det stinker æsj enda!
Gjest Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hmm.. hørt at zalo gjør underverker.. men kansje lufting er den beste løsninga? vet ikke.. har ikke vaska bort spy sånn før.. men lufting tror jeg burde være lurt
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Dra på IKEA og kjøp et nytt trekk......................
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 desverre er sofaen min av sånn microfiber.. men er på jakt etter ny uansett, skal ha besøk på lørdag.. Aner ikke hva jeg skal gjøre da.. :-s
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har også sofa i mikrofiber og hele sofaen har avtagbart trekk og kan vaskes i maskin. Har ikke prøvd å ha de i maskin enda fordi alt har forsvunnet med å tørke med en fuktig klut.
casandra1980 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Strø vaniljesukker på sofaen...å gni det litt inn:)Åsså støvsuger du det av etter en stund.Har opplevd samme greia her,og det funka bra det:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Tiss på den istedet, så får du en annen lukt;) hehe.. Neida, Zalo, som henne her oppe skriver, er et vidundermiddel. Og bruk kaldt vann. Det lærte jeg da jeg var stuepike for mange år siden, og vasket spy etter hotellgjestene... Eventuelt kan du bruke sitron (ikke hvis sofaen er mørk, det kan bleke) eller bruk vaskemiddel tilsatt sitronduft. Sitron fjerner lukt. Finnes også luktfjernere å få kjøpt i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå