(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hvordan få snuppa til å synes at det er GØY å ligge på magen?=) Hun er 8 mnd å har aldri likt å ligge på magen. Har speil, ligger ved henne å underholder henne som en klovn, masse leker osv. Hun snur seg rundt på magen hele tiden men begynner fort å sutre. Hvordan aktivisere henne mere på magen? Noen med tips? Er på utkikk etter sånn leke som man trykker på vet du, så spretter det opp forskjellige figurer, noen med musikk osv.. men finner ikke. Skal på litt større lekebutikker å se i morgen da, de må vel ha!
RødRev Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hva med leketeppe eller noe som hun kan krafse på som distraherer henne fra det faktum at hun faktisk ligger på magen??
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Ja, hun har sånn lekematte med løse tall!:-) de er morsomme av og til, en liten stund!=)
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Althea kan ligge på magen og leke med en bok i mange minutter. Men hun har alltid likt å ligge på magen. Jeg er tante til en gutt som hadde et lite brokk når han ble født. Han lå ikke på magen før han ble ganske stor, og det tok lang tid før han begynte å krype. Hva om det er noe som gjør vondt for henne når hun ligger på magen? Kanskje du kan spør helsesøster eller lege om det?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 20. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2008 Jeg har tenkt tanken, om det kan være noe som gjør vondt, men jeg tror egentlig ikke det. Det er så rart, når vi er borte ligger hun på magen som bare det. Var borte på besøk i dag å da lå hun på magen i en halv time å kosa seg!!!!!!!!!!!!!!!! I forgårs var vi også på besøk, der lå hun også lenge på magen! Da er det så mye nytt å se på, er sikkert derfor hun liker å ligge på magen borte. Hun er bare lei av alle lekene sine å kjeder seg her hjemme på magen tror jeg. Så i dag har jeg vært å kjøpt sånn som hun kan slå på å som lager lyd! Den slo an!=) Tror bare det er for at hun generelt er utålmodig, men uansett skal jeg nevne det til hs på neste kontroll å høre hva hun sier. Vi er jo alle forskjellige, noen liker å ligge på magen, andre ikke. Sånn er det jo med alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå