fikk augustbaby 2008=) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hvilke rutiner har dere rundt soving og hva gjør dere evt for å "aktivisere" de når de er våkne på dagtid?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 har ikke noe veldig god rutine på jenta mi enda. men føler at det begynt å bli litt bedre enn de første ukene. på dagen sover hun 1-2 timer om gangen, noen ganger ikke det en gang. føler at hun har en fast rutine på at hun ikke sovner helt bra før etter 24.00 om natten, etter det kan hun sove 3-5 timer, det er litt forskjellig. også pleier hun å våkne og får pupp også sovner hun igjen for 2-3 timer. jeg skifter bleie 1-2 ganger i nettene. for å aktivisere vel....gjør ik noe veldig stort....men legger henne litt lenger på stelle madrassen, slik at hun kan ligge å sparke og kose seg. hva med deg da? har dere fått noe bra rutine på nattsø
Axus' girlfriend Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Da Oda var 1mnd hadde vi ingen rutiner rundt soving, annet enn at det var kveldsstell rundt åtte tiden. Jeg begynte å legge meg rundt 23, men hun sovnet aldri før halv 1. Kunne gjerne ligge på puppen hele kvelden, kunne være nokså slitsomt til tider. I forhold til aktivisering koste vi oss i senga massa, sang litt, tittet på tær og fingre. I tillegg var hun allerede da fasinert over tv'n og ikke minst uro'n som henger over senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå