Gå til innhold

I går følte jeg meg gravid, i dag føler jeg meg ikke gravid

lita78ღ

Anbefalte innlegg

Hmmmmm..... virkeligheten er vanskelig om dagen...fra å nesten være sikker på at det går bra i går, til å være helt tom i dag..... huff, huff. Jeg vil se et hjerte banke NÅ!!!

Uvissheten...ekte symptomer eller er de bare innbilt... Jeg tror jeg blir gal!

Fortsetter under...

Henger meg på denne jeg. Skjønner akkurat hva du mener. Var kvalm i helgen og begynnelsen av uken, men de siste dagene har jeg ikke kjent noe. Har "menssmerter" nå. Håper alt står bra til med de små. Har ikke vært så veldig bekymret før nå. Alt føltes så bra da jeg hadde symptomer.

Ul om 2 uker og jeg vil også se nå. Bare vite at alt er som det skal. Uff, er ikke bare det her.

Håper virkelig vi ender opp med maibaby begge to. Er nok bare naturlige bekymringer, men hjelper med ul og en får vite. Tida går så altfor sakte;-)))))

Klem:-)))))))

Hei Lita78 og Pysekatten :))))

Huff ja, det går opp og ned her også. I dag når jeg var på jobb kjente jeg tårene mine begynne å presse på, for jeg fikk sånne menssmerter og var sikker på at nå begynner blodet å fosse ut :( For det var jo akkurat det som skjedde forige gang jeg mistet. Men som sagt, det gikk over, kom bare litt utflod.

Jeg har ikke begynt å bli direkte kvalm enda, jeg bare går og gulper litt :))) Men trøtt er jeg, så det er sofaen heeele kvelden her ;)))

Ønsker dere begge en riktig god helg :)))) Og stor klem til dere, litt ekstra til deg Pysekatten, siden jeg kjenner deg så godt, hihi :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...