Gå til innhold

Har dere tenkt på navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jammen meg ikke lett å finne navn!!!

Vi har jentenavn klart, men det er det jeg som har bestemt ;) Har hatt jentenavn klart siden jeg var lita sjøl....så her har han ikke så mye å si ;) Men han er enig da så er heldig der =)

Men guttenavn er det værre med, blir ikke litt enig engang!!! De jeg vil ha nekter han å han og omvendt!!!

Får håpe på jente da ;)

Vi venter ei lita jente og jeg håper på å få det som jeg vil og da blir det en liten Mia.. :-)

Han syns det er et flott navn, så jeg håper på det da...selv om vi skal ha ett bittelite forbehold å se ann jenta når hun er født.. :-)

Er så himla mange pene navn..vanskelig å velge..

Hei hei

Har akkurat funnet ut at vi venter en stor og sterk gutt. Min samboer og jeg er enige om at navn på M er veldig fint. Blir kanskje en Mathias eller en Marcus. Men vi bestemmer ingenting før han kommer 7. februar. Lykke til

Annonse

Vi har fått vite at vi skal få ei lita jente...og jeg har så lyst til å kalle henne Blanca..men samboeren min er ikke helt på gli ennå, det er vel litt for rart..men sier navnet hver dag så han kan vende seg til det og så kanskje blir han med på det etterhvert;)

Lily el izabella til jenta. Trodde jeg hadde det klart men tydeligvis ikke.. Gutten blir det værre med. Mannen tar oppgaven svært alvorlig og nileser hele navneboka og betydningene av navnene...

Mine favoritter er Leon og Max, Synes guttenavner vanskelig!!!

Annonse

Vi har klart å bli enige om to navn, så her blir det enten Edda Henrikke eller Embrik.

Jeg har mange andre alternativer jeg syns er fine, men samboeren liker de ikke. Så må være fornøyd med at vi i det hele tatt har klart å bli enige;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...