Mor di! Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Mini er 13 mnd, og går ikke selv enda. Han bruker Stonz, som er myke regnsokker med fleece inni. Når bør vi gå til innkjøp av skikkelige vintersko?
ambujenta Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Har netopp kjøpt gore-tex sko til jenta mi som skal være høst og vår sko. Hun er 20 mnd da... Det er hennes første gore-tex sko.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Mini er 13 mndr og jeg kjøpte gore tex til han forrige uke. Men han har gått siden han var 10 mndr da, og er veldig glad i å leke ute. Hadde han ikke gått, så tror jeg ikke jeg hadde kjøpt slike sko til han nå.
skrotnissen Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 vi kjøpte ikke gore tex sko før mini kunne gå, fysioterapeuten hans fortalte oss at føttene får feil stilling om man krabber mye med sko på beina, så vi fikk streng beskjed om at man ikke måtte ha ordentlige sko før man kunne gå.... vi fikk anbefalt å bruke "lobber" sånn som HI beskriver....
Mrs. Bouquet Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jenta mi fikk goretex sko når hun va 11 mnd. i de tidene hun begynte å gå (desember i fjor). De ble ikke brukt så mye, så de kommer lillebroren til å arve om han passer i den størrelsen når han begynner å gå. Har kjøpt goretex vintersko fra ecco i år også. Vi hadde også stonz, men det var ikke helt det samme når hun hadde lyst å gå med støtte ute i slaps og snø. Men fikk brukt stonz mye hele høsten og vinteren, så er fornlyd med de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå