Gå til innhold

Teutoniafargene er harry!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg eeeelsker teutonia vognen min i fashionfarge.

Men jeg synes standardfargekombinasjonene er så harry. Og jeg må si meg skuffet over 2009. Trenger ikke ny vogn, men var spennende å se om det var noe stilig.

Nei, de ble jo bare verre, utvalget til teutonia.

Enige noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes fashionfargene er fine. Jeg liker også 2008-flowerfashion. Synes ikke de nye fargekombinasjonene er en forbedring, nei. Vurderer å kjøpe Teutonia Prestige i brunt med fashionbag og flowerfashion innertrekk, evt bare ensfarget brunt.

Skrevet

Helt enig, de to eller flerfargede standardfargene er rett og slett utgått på dato.

Skrevet

...ser ut til at de følger strømmen da - Emmaljunga har jo også kommet med haugevis av slike fæle farge/mønsterkombinasjoner i 2009-kolleksjonen... Heldigvis så har Teutonia fashionfargene - og der var det faktisk noen lekre nye, jeg synes den mørkeste grå var veldig fin.

Men den brune er fremdeles penest, heldigvis synes jeg det for vi har en 2008-modell i brunt stående i stua ;)

Skrevet

Syns det var masse nye stilige farger jeg.

Det nye fashion utvalget var ikke så mye spennende, men i de ordinære fargene var det mange kule. Spesielt i forhold til fjorårets utvalg, det var harry det.

Skrevet

Jeg er enig, men jeg syns jo Emmaljunga er mye værre enn Teutonia, som nevnt her så er jo fashionfargene kjempefine! Merkelig at de ikke henger mer med i tiden, syns det er rart, de bør jo ha noen "trendspeidere" ute i markedet? Mulig disse fargene selger bra i andre land? Personlig liker jeg fargene til OTH og Easywalker, og de som Maclaren Techno XLR har, enkle og tidløse liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...