(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har vært veldig frem å tilbake om vi skal ha to tette eller ikke, nå har jeg bestemt meg. Ønsker å vente 1-1.5 år, så nå har jeg tenkt å begynne på pillen. 8 mnd siden fødsel, fikk cerazette på 6 ukers kontrollen, husker ikke hva legen sa om de da. Jeg har ikke fått menstruasjon tilbake, skal jeg bare begynne på de? I dag f.eks? Å er det sånn at de skal tas til samme tidspunkt hver dag?
nungo Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Anbefaler deg å lese pakkningsvedelegget da får du svar påd et meste. Men, ja du kan begynne på de i dag eller når dag som helst. De skal vist helst tas inenn for det samme timesintervall hver dag, muligens er det 4 timers intervall, men dette kan du lese i veiledningen.
2hærligegutter Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Det spiller ingen rolle om du har fått mensen eller ikke, og ta de til en fast tid på døgnet, jeg f.eks tar de på kvelden før jeg legger meg, ikke noen absolutt kl.slett
Erisa* Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Heldigvis er cerazette litt sikrere enn vanlige minipiller, og du har et 12-timers intervall på deg. men det er best å ta de på samme tidspunkt hver dag, da er de tryggest. Jeg har god erfaring med de, forholdsvis lite bivirkninger. Og ja, det er bare å begynne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå