2hærligegutter Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 gutten er nesten 6 mnd og er veldig utilpass, tror det er tenner, ser de veldig godt nå men er ikke helt kommet igjennom. I hele dag har han hvert sutrete og griner til hvis jeg legger han fra meg. Han fikk panodil i går kveld før han la seg og sov godt i natt. Har hvert på nippet til å gi det nå også, men så slår jeg det fra meg og tenker at det er bedre å drøye det til natten. Men det er tydlig noe som plager han
lille sprelle Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 er det tenner på gang, så kan du kjøpe et middel på apoteket for å smøre på. Det er værst før du ser dem - når de skal gjennom kjeven.
2hærligegutter Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Har dentonox som vi smører på. Og jeg kan se at det er rett før de bryter ut, kommet veldig langt opp. Men problemet her er at gutten er veldig utilpass, og tydlig plaget. Han vil nok få litt smertestillende før legge tid
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 prøv å kjøle ned biteleker og la ham tygge på det, det nummer litt og er veldig behagelig;) gjørde det selv med en nedfryst gulerot når visdomstennene mine brøt ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå