Gå til innhold

Takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi nevnte en gang før fødselen noe om at man måtte sende ut takkekort til de man hadde fått noe av i forbindelse med fødselen og sånn. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi gjorde det :) kjenner ingen som ikke jør det eg.

Skrevet

Vi har og gjort det...Veldig kjekt å få å gi siden en har fått en gave..

Skal også gi takkekort fra dåpen.. Men en velger seff. dette selv.

Noen gir å andre ikke.

Hvis du vil bestille på nettet takkekort så er det billigest på japan foto..

Har sjekka dette på dinesider.no

Skrevet

ja, det er vel etterhvert nok så vannlig. Fint for de som har gitt en gave å få et lite kort med et bilde av den nyfødte :-)

Skrevet

Søren ikke si det da... Jeg har forhørt meg rund, siden jeg selv mener vi bør, og alle sa vi ikke behøvde. Så vi har ikke gjort det, men synes vel egentlig at vi burde. Nå fikk jeg dårlig samvitighet...

Skrevet

Vi har aldri fått takkekort fra gave til fødsel, men vi sendte det ut selv.

Skrevet

Jeg bestilte enkle takke kort med ferdig tekst både etter fødsel og dåp...koselig for de som gir gave:)

Mange som ikke gjør det...send heller ett jule kort med bilde da vettu:)!!! det er jo å koselig:):) i og med at det har blitt sånn at du ikke sendte nå...og har spurt å sånn...!!

Skrevet

jepp vi ga takkekort,jeg bestilte også takkekort på nettet.

gå inn på japan poto, der kan du lage kortene selv, var billig også tror jeg betalte litt over 100 kr for 30..

Skrevet

Det gjør nesten alle jeg kjenner. Har aldri gitt gaver til et nytt barn og ikke fått takkekort for det... Vi ga også etter dåp, men det er for noen mindre vanlig.

Skrevet

Har fått takkekort i for gave i forbindelse med fødsel en eneste gang. Vet det er mange som gjør det, men langt fra alle. Så er det ikke vanlig i din/ deres krets hadde jeg ikke brydd meg med det. Selv bestilte jeg opp noen ekstra kort da vi bestilte takkekort i forbindelse med dåpen (hadde ikke dåpskjole på bildet). Skrev takkekortene for hånd, så alle fikk et personlig takkekort enten for dåpsgaven, gaven ved fødsel eller begge deler avhengig av hva som passet. Men hadde ikke brydd meg med takkekort for gaver til fødselen om ikke vi hadde fått så mye fra "gamletanter" og vennene til mamma som gjerne ville ha et bilde av gullet.

Skrevet

Vi ga takkekort for gaven til fødsel,synes det er hyggelig=0)

Besillte på japan photo der er det billig og veldig fine=0)

Tror det varierer veldig for om det er vanlig.

Det er vanlig for min fam, men har ingen venner som har gjort det=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...