mastermind Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Har kjøpt rettetang i utlandet(england). Hva gjør jeg med den teite støpsel-tingen? NOen som vet?
Sivalur Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Kjøper en overgang på en butikk, tror de har på clas ohlson.
mastermind Skrevet 19. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2008 Har en sånn overgang, men går det ikke an å bytte til norsk? Kan jo ikke drive på med den overgangen hele tiden??
It's all about me Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Norge og England går begge på 220V, det er bare utseendet på selve støpselen som er anderledes. Så det går nok fint an å bare skifte støpsel, MEN jeg ville ikke garantere noe, er ikke helt mitt feldt det her.
Sivalur Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Jeg bytta støpsel til norsk på en hårføner jeg kjøpte i England en gang. Så sant det er et helt vanlig støpsel, og ikke noe slags adapter støpsel (sånn stort og tungt og rektangulert) så burde det gå. Men du kan også risikere at den blir ødelagt. Kjøpte en gang en epilator i England og skulle gjøre samme trikset med å bytte støpsel på den, men det gikk ikke for det var sånn adapter støpsel... fant vi ut etter å ha prøvd å bytte... heldigvis var det mulig å få tak i ny ledning og støpsel slik at jeg ikke måtte kaste hele epilatoren! (forresten så hadde det sikkert vært like lurt når jeg tenker meg om - torturinstrumentet!!) Jeg har også nå en hårføner som er kjøpt i England, der lar jeg bare overgangen stå i hele tiden, den er som en forlenger av støpselet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå