Gå til innhold

Smittet av bivirkninger fra vaksinert barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, et spørsmål som noen kanskje kan svare meg på. Jeg var på besøk hos et nyvaksinert barn. MMR hadde dette barnet fått. Dagen etter besøket hadde mitt barn prikker over hele kroppen. Ok almenntilstand men dekket av prikker over HELE kroppen. Dette vedvarte 3 - 4 dager. Datteren til min venninne hadde vært på samme besøket og også fått prikker over hele kroppen. Snakket så med mammaen til det vaksinerte barnet og hun fortalte at hennes barn hadde hatt prikker pga vaksinering samme uken. Men hun mente imidlertid at det var HELT umulig at dette da kom av vaksinen da eventuelle bivirkninger IKKE kunne smitte. Dette ble kanskje klønete skrevet, men det jeg lurer på er om dere har vært borti noe liknene, at man kan smittes av bivirkninger av vaksine.

Til info så er mitt barn ikke vaksinert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje de har hatt fjerde barnesykdom hele bunten. Vaksiner kan visstnok i spesielle tilfeller gi smittsomme utbrudd, men da vil man jo også se en inkubasjonsperiode på mer enn et døgn. Så dersom ikke smitte kan ha forekommet på tidliger tispungt er ikke dette logisk.

Min minste hadde 4 barnesykdon nylig, den er veldig svak, merker bare litt surving før prikkene kommer. Jeg vil tro det er det de har hatt, meslinger er ganske hard sykdom, så det ville dere merket, mens røde hunder er av samme kaliber som 4 b.s. altså ofte knapt merkbart. Min unge er også uvaksinert, så jeg håpte lenge det var røde hunder, men desverre, det var det nok ikke. Men 1 åringen min smittet ikke 12 åringen i huset som ikke har hatt noen av disse "prikke" sykdommene, foruten vannkopper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...