Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hatt masse stikkinger i magen og har mensmurringer nå. Er jo bare 2 dager siden innsetting, så har nok ikke noe tro på at det er festesmerter nei Hehe... Men er det vanlig å ha "menssmerter" av crinonen så tidlig? Trodde det var nærmere testedag at man kunne kjenne sånn jeg
lillebie på`n igjen Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 hm jeg husker ikke helt....men jeg følte at det murret helt frem tid testdag jeg da, som var neg. men får liksom graviditets symptomer så det holder av crinone, jeg fikk tykke blodårer på brystene, som vokste seg store og var ømme, murringer, humørsvingninger...jeg var nesten overbevist om at det var graviditet på gang! for 2 dager etter innsetting er jo ganske "ferskt" og er ikke så sikker på at en graviditet merkes så tidlig? men nå har jeg jo ikke vært gravid med IVF før så kan jo ikke svare sikkert :-)
Suretær Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hei turbo, svarte deg på din andre tråd i går men det har du kanskje ikke sett. Gratulerer som ruger, vi ligger skremmende tett nå.. : ) Jeg har hatt mensmurringer helt siden insett og igår hadde jeg ordentlige smerter så jeg ble svimmel og kvalm. regner med at dette er criononen, de sa på sykehuset at den ville gi sånn bivirkninger. Blir jo livredd for at det er mens på gang, men det er vel litt tidlig uansett. Jeg går tidlig hjem fra jobb idag fordi jeg er supertrøtt, noe jeg sjelden er en fredag ettermiddag. He, he.. Tror derfor denne progesteronen påvirker oss mer enn vi tror ja. Hva skal du i helgen da? Sambo skal ut med jobben i kveld så jeg skal kose meg alene med jentefilm. God helg, klem
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Skal til svigers å spise middag i kveld vi Greit å slippe å lage mat selv Ellers har jeg ingen store planer for helga, annet enn å slappe av og ruge i vei Får bare satse på at det er crinone som gir disse bivirkningene Når jeg tenker etter, tror jeg at jeg hadde det sånn de to første dagene etter innsetting sist også. Så er det bare å krysse alt som krysses kan for positiv test over neste helg
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hei Turbo:-))) Jeg hadde masse menssmerter og murringer i rugetida. Testet positivt for en uke siden så synes ikke du skal bekymre deg for det. Bare tenk at dette går bra;-))))) Kos deg med ruginga:-)))
lindynatt Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Jeg har ikke prøvd crinone, men av progestan kapslene som har samme virkstoff, får jeg pms og menssmerter...
Magstar Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Jeg får også mens murr av progesteronen ( bruker ikke crinone denne gangen) og er veldig trøtt. Tar det som et godt tegn at kroppen jobber : ) Men lure på en ting, når skal dere slutte med crinonen? Sist hadde jeg fryseforsøk og da måtte jeg ta den til uke 10. Men denne gang sa legen i finland at jeg skulle bare bruke frem til test dag.... har jeg missforstått eller stemmer det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå