Gå til innhold

Hurtig puls.....erfaringer?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for sirka to uker siden veldig hurtig og galopperende puls.....pulsen lå å cirka 90-100 i minuttet om jeg satt, lå i sengen eller sto i ro.....var hos legen og målte blodtrykk, som var 110/70, altså helt normalt.....men det kan hende jeg har utviklet høyt stoffskifte:( Noen som har erfaring med dette? Jeg er jo ganske nervøs for den lille i magen........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138724105-hurtig-pulserfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har erfaring!!

Jeg hadde også rundt 100 i hvile puls. Og det var noe galt med stoffskiftet. Jeg har til en spesialist (endokrinolog). Han sa at det var vanlig i første trimester. (Det var da jeg hadde det). Så jeg fikk noen tabeletter som jeg tok i ca 4 uker, før jeg tok ny blodprøve, og ting var normalisert seg. Og jeg kunne slutte å ta de. Men de følger med så jeg må ta nye blodprøver hver 4. uke. Forelbig går det bra :-)

De sa at det ikke var farlig for verken meg eller barnet.

Lykke til!

Heisann:)

I dag ringte de fra lab`en og sa at jeg lå i grenseland og derfor ikke trengte å ta noen tabletter for dette, men jeg er alikevel urolig.....var nok ordet "grenseland" som plager meg litt.....fikk heller ikke beskjed om å ta noen ny blodprøve senere i svangerskapet.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...