Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 kommer liksom ikke på noe som passer.
~sjiraff~ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Er man ikke da så stappet at man ikke orker mer? Noe lett hvertfall. Pannacotta med bær kanskje?
M@mm@ til mine barn Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Hos min svigermor får vi da alltid varm rabarbra suppe. Eller varm blåbærsuppe med vaniljeis. Utrolig godt.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hehe ... har aldri hørt om noen som har plass til dessert etter fårikålmiddag ;-) Hva med å fortsette i tradisjonskost-tralten og servere multekrem (f.eks.)?
~sjiraff~ Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Er kanskje ikke så mye friske bær og oppdrive lenger. Litt eksotisk frukt kanskje? Ellers kan du lage det jeg skal servere i morra. Dobbeltsjokoladeiskake. Den er super god!
HTC Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Fårikål gir litt fett ettersmak, ville satset på noe friskt. Fruktsalat kanskje? Selv ville jeg droppet dessert og heller satset på kake el.l litt senere, til kaffen.
Sessa ruger igjen... Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 hehe, ja er kanskje litt råflott med dessert etter fårikål middag. Jeg er ikke dessert menneske i det hele tatt, men når vi har gjester er det jo litt koselig. Mulig desserten bare blir fårikål-rester-på-kjøkkenet-rett-ut-av-kjelen!
~sjiraff~ Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 ligger under iskaker på detsoteliv.no (går ikke ann åkopiere derifra)
wirre;o) Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 kaffe og konjakk! trenger noe sånt i magen etter en slik fet middag.. he he også drøyer du en time eller to før det er tid for restefårikål til dessert! eller multekrem / blåbærpai til kaffen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå