Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Er det noen som kan anbefale ett godt brød til en 1 åring?
Yo&La+spire Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hjemmebakt speltbrod er en suksess her i huset iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Jeg gir forskjellige typer brød (fra mellomgrove til grove) til sønnen min. Jeg synes Rema har en god type brød som heter Grovbød (i gjennomsiktig pose ). Saftig brød
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Takk for svar:) Da prøver jeg det, har gitt noe som heter havrebrød fra Kiwi men blir veldig fort tørt...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 K4 brød aelges på kiwi og spar er veldig godt brød, det kom best ut i test på fbi og er ett av de med mest korni utenat du kjenner det og du kan ha det i flere dager uten at det blit tørt....klar vinner her....og ofgte utsolgt på ettermidager........
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #6 Skrevet 20. september 2008 Coop-kjeden har egne barnebrød, kan sikkert prøves.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå