Gå til innhold

Hva skal vi ønske oss til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er da 5,5 mnd. Bør vi ønske oss leker hun kan bruke frem mot 1-års dagen (gåtrille osv.), eller ting hun kan bruke med en gang? Og hva leker de med i den alderen? Youghurtbokser og røde sleiver? ;)

Eller skal vi rett og slett ønske oss bæremeis, babyakebrett og andre ting vi kan ha nytte av til henne lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt kjedelig men hva med å ønske seg gavekort , så kan dere selv se hva hun trenger etter vært. Ellers liker vesla her som blir 6 måneder til uka alt med fine farger og ting til å tygge på. Leker med litt lyd er også veldig gøy

Skrevet

Vår jente er 7mnd med jul,vi skal ønske oss da sånne i BRIO trille(slike som jeg hadde når jeg var lita,jeg er 84modell),

så skal min mor å far kjøpe ei sånn ei rød treningsmatte

(slike som de har på helsestasjonen)

De vet jeg regulere temp. derfor er de veldig gode istedenfor teppe å ligge på å leke,rulle på osv.

Ellers vet jeg ikke helt hva vi skal ønske oss utenom..

Har enda ikke kjøpt oss baby call,vi får se om vi har kjøpt det før jul,hvis ikke blir det satt på ønske lista..

Kan jo ønske seg slike STORE lego klosser,

barne cdèr,sangbøker,penger til pulk hvis dere er aktive på ski?

Å bæremeis som du sa..

Jeg tror kansje jeg hadde villet ønske meg noe hun kan bruke akkurat da,å noe en kan legge til side å ha når hun er litt større..?!!

Lykke til,det var mine råd.. Trenger sjøl råd,ler...:)

Skrevet

Jeg hadde tenkt det var bedre med noe hun kunne bruke fremover, leker får de så masse av etterhvert likevel. Favoritten her i huset har vært en kurv med klesklyper - så en yoghurtboks kan vel være vel så grei;)

Synes de tingene du foreslår er fine forslag, og ellers satte vi veldig pris på bøker og triptrapstol.

Skrevet

vi har begynt å sitte i tripptrappstol nå, og tuppa vår er straks 6 mnd. så jeg hadde så absolutt ønsket meg den stolen fra besteforeldrene eller noe om det hadde vært jul - den kosta du gitt!

til oss blir det å ønske seg diverse dresser til barnehagetiden starter:)

ellers sier jeg meg enig i de ovenfor i forhold til forslag altså.

Skrevet

har lurt på å ønske oss alle sykkeltrille jeg!

Skrevet

Hva med bøker? og enkle puslespill/legg på riktig plassleke? hun er jo litt liten for det enda da, men fin å ha utover vinteren/våren...eller dere kan ønske dere uteleker mtp våren..

Skrevet

Og då har jeg et oppfølgerspørsmål: Hvordan gjør dere det med gaver? Gir/får dere gaver kun til barnet, eller får mamman og pappan gaver oxo? Vil jo selvsagt at familien og venner kjøper julegaver til min lille heller enn til oss foreldre, men er jo litt trist å sitte uten noenting å åpne til meg selv :( Men sant, det blir jo dyrt for folk å kjøpe til BÅDE barnet og foreldre... Hmmm... Hvordan gjør dere det?

Skrevet

Synes det er naturlig å gi gaver både til søsken og deres barn, men når det kommer til venner tenker jeg å gi kun til barna deres. Men når alle vennene får barn spørs det om jeg må kutte ut det. Ellers blir det fort dyrt!

Skrevet

jenta mi kommer til å være rett over 10 mnd da, men foreløpig ønsker hun seg:

dukke

dukkeseng

dukkevogn

babyakebrett

klær i str 80/86

barneservise i porselen

Ellers er jo tripp trapp stol e.l. en god ting å ønske seg! Nytt bilsete kanskje?

Gjest 2 nydeIige små
Skrevet

klær og ting dere trenger, litt leker blir det jo alltids, hun er jo liten enda til jul og trenger ikke så mye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...