Krutt Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Og den viste negativt igjen.... Men motet har vi ikke mistet. Var i kontakt med klinikken i sta, og fikk bekreftet at vi får ett privat forøk til ved samme klinikken. Juhuuuu!!!! Tenk at jeg skal føle meg så gla i dag!!!!! Klem
Heira☆ Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Det var jo synd med den negative testen... Men så fint at toget helt har gått da. Masse lykke til videre )
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Trist med den negative testen, men godt du klarer å se framover!
Emma*den lykkelige venter Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Hei igjen og takk for i går:-) Det er så triste greier dette her.....,men du altså, du er jo helt utrolig som klarer å se framover allerede. Det finnes ingen makan til deg Fosøk på forsøk, år etter år, nei jeg bøyer meg i støvet og tar av hatten for deg!!! Så bra av Kahn og Mette og gi deg nytt forsøk igjen...Klart de har troen på deg. Trøsteklemmer fra meg
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Leit og høre om den negative testen, men så ufattelig bra at du allerede ser fremover!! Jeg vet at det hjelper godt på) Ønsker deg masse lykke til med neste forsøk:) Da skal du se at spiren sitter:)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Hei. Det var trist å høre om neg test.. vet hvordan det er... men du har mot og at du ikke gir deg, vil gi deg resultater skal du se!!! Ser at du er i porsgrunn, de er herlige der oppe.. Så bra du får et nytt forsøk. jeg krysser fingre og tær og håper Kahn og gjengen kan gjøre så du får spiren din.. Trøsteklem fra meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå