Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Vi har fått ei trille som vi tenkte vi skulle ta med til syden i stedet for den stor SIMO vogna.... Fikk beskjed om at den kunne legges helt ned, men når jeg testet den ser jeg at den ikke blir helt vannrett, men at det blir en liten knekk på den. Tror dere det har noe å si eller ville dere kjøpt ei vogn som går helt ned? OG er det slik at de kanskje ikke går 100% ned disse vognene?
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Du kan jo alltids bygge opp nederste delen av vogna slik at ryggen blir litt flatere? Brette et teppe ellr noe? Ikke vet jeg:-) Har en Carena trille vi også, som sies å ha full liggestilling, men ryggen blir overhodet ikke flat nei... Men skal ikke bruke den før til våren vi da.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Har brukt carena trille fra hun var 2mnd, bare bygde opp "knekken" litt med et teppe. Men nå er hun 4mnd, og vi har droppet det, for selv om den ikke blir helt rett i liggestillingen, er det tilnærmet, og hun har ikke tatt skade av det. Tror nok det skal gå fint!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det med teppe hadde jeg ikke tenkt på.... helt fjern tror jeg, var bare så irritert for at den ikke ble helt flat som jeg trodde den skulle bli, hehe... Takker for tipset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå