Gå til innhold

ca.6mnd gammelt flaskebarn på storbyferie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har noen tips til oss. Vi reiser på tur til Riga neste helg, skal være der i tre netter på hotell. Så er det jo dette med vasking av flaskene... Noen som har noen forslag hvordan vi kan gjør dette? Akkurat nå skulle jeg ønsket det fantes engangsflaske;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan jo bli et problem :/

det pleier å være vannkokere på hotellet, du får hive dem nedi der:)

(hvis du koker dem enda)

Hvis ikke så tar du bare med såpe å oppvaskkost og vasker dem i vasken med kokt vann. vet ikke eg :) hehe

Skrevet

Kanskje du kan ta med mange nok flasker til tre dager - hvis du har, eller får låne? (Jeg har en haug flasker jeg har arvet og ikke bruker, så hvis du bor i Oslo kan du få noen herfra i alle fall :) )

Men har de vannkoker så får du jo kokt vann, kan du ikke ringe hotellet og spørre?

Skrevet

takk for forslag:) Ta med vannkokeren er vel kanskje det enkleste ja... hmm...mye man må tenke på å:)

Er det vanlig at det er vannkoker på hotell da?

Bor i Trondheim, så blir vel litt vanskelig å låne flasker. Men takk for tilbudet:)

Skrevet

Det er en god del hoteller som har vannkoker (kanskje særlig de med mange engelske gjester har vannkoker og teposer ;) ), særlig av de litt større hotellene. Men å ta med egen kan vel være like greit, ja. :)

Skrevet

ville også tatt med termos, så har du varmt vann klart til mme hvis du blir vekke en stund fra hotellet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...