kajfla Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 når har babyen deres den siste lurer før han/hun legger seg for natta? og hvor mange ganger sover de i løpet av dagen?
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jenta mi er 4 mnd idag og hun sover 3 ganger hver dag. Hun er våken maks 2 timer mellom hver dupp, men første duppen blir gjerne bare 1,5 time etter vi står opp. Varierer når hun legges ut for den siste duppen, men våkner stort sett rundt 17.30 og så er det natta mellom 19.30-20.00. Siste dagene har hun begynt å fremskynde ting litt på e.middagene, så hun vil gjerne ha den siste duppen litt tidligere og sikkert begynnë å ta kveld rundt 19, men vi prøver foreløpig å drøye det slik at hun er våken fra tidligst 17.30 og til hun legger seg.
polarn & pyrene Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Sisste dupp føre kvelden er rundt 14 tiden og da legger han seg kl 18.30.
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Oj, så tidlig? Han er altså våken mellom de siste to måltidene han da? Hvor lenge er han våken før han legger seg da? Og hvor lenge sover han om natten?
kajfla Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 vi står opp rundt 7.30 men hun spiser kl 07 så spiser hun igjen kl 9 som regel. sover og spiser i 12 tida. sover igjen i ett to tida. men hun får siste lur i 17.30 tida. legger sig rundt åtte.
Tredjemann på vei :D Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Nesten akkurat som oss dere da:-)
Slæsh84 Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Her har vi desverre lite rutiner desverre. Hun er så urolig på kvelden at hun sovner nok ikke for natta før i 22-23tiden. Vi prøver hver kveld å roe ned å legge henne rundt 20-21tiden,men hun er lys våken å skal jammen ikke sove.. Utrolig irriterende. Men jeg lurer litt på om det kan ha me at hun hadde kolikk fra hun var noen uker gammel og til hun var 3mnd. ?? At hun er vant med å være oppe å "kose" med oss,nærkontakt,oppmerksomhet i denne tiden..??!! Her står vi opp i 9-10 tiden,så sovner hun rundt 11-12tiden. Ammer hver 2time... Ellers så legger jeg henne når hun gnir seg i øynene å er sutrete på dagtid. Jeg verken teller timer,har funnet ut hvor mange ganger hun sover på dagtid. Jeg tar det dag for dag jeg.. Har alltid gjort det med alt. Amming,soving,bleie... De på helsest. sa det var veldig grei ordning da. Men jeg kunne tenkt meg å hatt henne i seng litt tidligere på kvelden,jeg og mannen får lite tid sammen pga dette.. Forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå