Gå til innhold

Vurderer sterkt navnet Kaia...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjent en Kaja, hyggelig jente som var litt alternativ (type palestinaskjerf) og engasjert i humanitære spørsmål. Vet også om en liten Kaja. Memn - jeg synes selv at navnet er gyselig - synes jeg... Tenker på brygga/kaia, samt på fuglen Kaie... Liker heller ikke mannsnavnet Kai. Hver sin smak - sånn er det bare med den saken ;-)

Liker også Kaia veldig godt, kanskje heller med J. Tenker ikke på det som spesielt alternativt.

(Og som en sidekommentar. Det at de som går med palestinaskjerf ikke forstår at det er et politisk standpunkt som er alt annet enn main-stream er litt sjokkerende. Skjedde noe når man begynte å selge disse sjalene på H&M antar jeg.)

Annonse

Jeg vet godt at det er et politisk standpunkt, begynte å bruke det etter å ha meldt meg inn i Palestinakomiteen. Men at det var så alternativt? Vi er tross alt mange røde mennesker i dette landet...

Og nå skal jeg ikke kuppe Kaja-tråden med politikk mer...: )

Hei, jeg synes Kaja er et veldig flott navn- har selv en datter på tre år som heter Kaja - med j skriver vi det da!

Og så er der ikke så mange som heter det, sammenlignet med andre korte jentenavn som slutter på a. Eks Thea,Emma,Nora,Mia,Pia,Ida

Lykke til med valget:-)

Vi venter på en liten gutt og jobber selv med navnesaken.

Mammaen til Oscar og Kaja +lillegutt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...