Gå til innhold

De ugg skoene, noen som vet hvilken str. 38 -39 tilsvarer i amerikanske mål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

uggs har vel egene str.men tror 38 er 6 i amerikansk str.er ihvertfall det i nike shoxen mine.

Skrevet

Hm? Vanskelig kjøpte crocs i str. 8 noe oversikten deres sa var str. 39, men de var for store, så jeg kjøpte str. 7 etterpå og de passet. Men dette gjelder jo bare for crocs. På uggs stod det at man burde kjøpe en størrelse mindre enn man bruker til vanlig.... finner absolutt ikke ut av dette, med mindre noen andre kan si hvilken størrelse de bruker i akkurat det merket.

Skrevet

Hei jeg kjøpte mine i str 7 og jeg bruker 38.

Skrevet

hvilken side bestiller du fra?? og hva blir prisen?

Annonse

Skrevet

Bruker st 39 og har uggs i 8. Superdeilige sko. Man skal jo gå barbeint i de.

Skrevet

Kan du ikke prøve de i butikken først og så bestille på nettet? Har ikke peiling på Uggs men jeg har masse sko fra USA....jeg bruker 39 i norge og 8.5 i USA.

Skrevet

Jeg har flere par sko kjøpt i usa, i str 7,5. Jeg bruker 38 her hjemme.

Skrevet

Takk alle sammen! Da ble jeg nesten sikkert på at jeg bør ta str. 8. Har en fødsel i vente og hovne føtter, så trenger vel vinteren på å få normal størrelse på føttene igjen, så da er det nok tryggest å satse på den største av alternativene. Jeg tenkte å bestille fra taylorshoes.com men det ser ikke ut til at de har den fargen jeg vil ha i str. 8. Vet ikke helt hva de kommer på, er vel toll/moms + frakt i tillegg. Har dessverre ikke noen butikker i nærheten som selger dem.

Skrevet

Jeg bruker 39 i vanlige sko og kjøpte uggs i str.8:) De er i hvertfall ikke små! Bestilte fra www.uggsaustralia.com =)

Skrevet

Her står det faktisk hva størrelsene tilsvarer i europeiske. Hvor mye ble det i porto, toll og moms? Tok det lang tid før du fikk dem?

Skrevet

Var visst utsolgt her også, får de ikke inn før 21/11

Annonse

Skrevet

Bestilte både et par til meg og et par til Cornelia;) Betalte 370 dollar med porto. De ble sendt 17/9 og kom på døra i går :D

Skrevet

Så da slapp de med andre ord å gå gjennom tollen? Hvilke sko bestilte du?

Skrevet

Ble bare nyskjerrig, hvilke modeller kjøpte du?

Hvem er det som fører UGG i Oslo området, og hva ligger de på i pris her?

Skrevet

Tror jeg har vært heldig ja:)

Bestilte classic tall til meg og classic til Cornelia :D

Skrevet

Noen som vet hvordan Classic Crochet Tall er til småfeite legger?

Skrevet

jeg så de på grensen sko til 1700. og de lave for 1300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...