Gå til innhold

De ugg skoene, noen som vet hvilken str. 38 -39 tilsvarer i amerikanske mål?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm? Vanskelig kjøpte crocs i str. 8 noe oversikten deres sa var str. 39, men de var for store, så jeg kjøpte str. 7 etterpå og de passet. Men dette gjelder jo bare for crocs. På uggs stod det at man burde kjøpe en størrelse mindre enn man bruker til vanlig.... finner absolutt ikke ut av dette, med mindre noen andre kan si hvilken størrelse de bruker i akkurat det merket.

Annonse

Kan du ikke prøve de i butikken først og så bestille på nettet? Har ikke peiling på Uggs men jeg har masse sko fra USA....jeg bruker 39 i norge og 8.5 i USA.

Takk alle sammen! Da ble jeg nesten sikkert på at jeg bør ta str. 8. Har en fødsel i vente og hovne føtter, så trenger vel vinteren på å få normal størrelse på føttene igjen, så da er det nok tryggest å satse på den største av alternativene. Jeg tenkte å bestille fra taylorshoes.com men det ser ikke ut til at de har den fargen jeg vil ha i str. 8. Vet ikke helt hva de kommer på, er vel toll/moms + frakt i tillegg. Har dessverre ikke noen butikker i nærheten som selger dem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...