Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Jeg har alltid hatt stor lår, å det irriterer meg! På utsiden er det bra med muskler, men på innsiden får jeg liksom ikke strammet opp føler jeg.. Har trent lårmusklene i over 6 mnd. nå, åde blir jo nesten ikke mindre, greit at det blir mer muskler, men det blir jo ikke det på innsiden heller! Må jeg bare slanke meg? Altså bare gå ned i vekt.. Uten å trene dem?
Espoir Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Fettet forsvinner bare hvis du slanker deg, ja. Men det beste er jo å trne enten du slanker deg eller ikke. Det er dessverre ikke mulig å punktslanke seg bare enkelte steder på kroppen.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Jeg datt/raste ned i vekt etter fødselen (ble syk), og da ble plutselig de valkene mellom lårene helt borte. Jeg har ALLTID hatt store lår - det må jeg bare si... men når jeg datt ned i vekt og ikke hadde mulighet til å trene så ble valkene betydelig mindre ja. Så jeg vet ikke jeg... prøve å la være å trene lårmusklene en stund kanskje. Heller trene noe annet imens. Men jeg vil jo si det at det gjør ikke noe om man er kraftig bare man er fast og veltrent. Vil si at det er mye finere å være kraftig og ha sprettrumpe enn å være tynn og ha lang hengerumpe ;-p Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Ja, de er vel veltrente ellers, forutenom det fettet som er helt øverst på låret =P Det er bare slapt.. Æsj.. Hvis jeg går ned noen kilo så kanskje de vil bli mindre da.. Må jo trene ved siden av, men trenger kanskje ikke bruke vekter på lårene.. Bare trene kondis litt kanskje..?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Spørs hvor lang tid du har. Vil du ha fettet bort kjapt, bør du satse kun på kondis. Vil du bruke lenger tid - og få et varig resultat - bør du trene styrketrening kombinert med kondis. 20 minutter kondistrening etter hver styrkeøkt, pluss kanskje en kondisøkt eller to utenom i uka. Styrketrening bygger muskler, og muskler forbrenner fett, og har du muskler vil du ha større sjanse for å forbli slank...
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Hehe ja dette med kropp skal ikke være lett =P Jeg har vel ikke dårlig tid, begynner bare å bli lei, for har alltid hatt litt store lår i forhold til resten av kroppen.. Selv om jeg var tynn på vgs. f. eks. så hadde jeg fortsatt store nok lår.. Men det er kanskje musklene mine =P Fettet har vel kommet den senere tid, sånn etter graviditet å sånn.. Jeg gikk ned 20 kilo fra januar til mars i år, klart dem ble litt mindre da, men det er fortsatt fett som disser øverst asså.. (å jeg har aldri veid så mye før, veide det ca. 1 år etter graviditeten). Dumt man ikke kan punktslanke kroppen asså =P Takker så mye for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå