Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Det er så rart. PLeier jo å få lang syklus med pergo (34-35 dager). Hadde første kur (enkel) denne mnd og fikk ss EL 7. sept. Er nå 13 dpo og har fått rosa utflod og er kvalm. Er på dag 27 i dag. Har forøvrig ingen menssmerter (jeg pleier å ha kraftige smerter i 5-6 dager....) Det blei nå sikkert ikke noe denne pp da og jeg vandrer vel over i ny pp;(
Dodlimammatil2 Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Hm, nå trenger du nå ikke ta sorgen heeelt på forskudd da ;-) men om det ikke klaffer denne mnd er det kanskje neste :-) hehe, masse lykke til uansett.. i verste fall om du får mensen, får du trøste deg med at det er mindre vondt enn vanlig hvertfall
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Ja, du får heller vente til evt tanta kommer skikkelig :-) Lykke til da!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Takk for det jenter! Den kom for fullt i ettermiddag og jeg måtte legge meg rett ned en times tid og bare svelge den kamelen. Er ikke trist nå. Blei litt skuffa der og da, men nå er det over igjen. Har en del vondt, men ikke så ille som det pleier. Nei det er vel bare å se fremover og tenke at neste gang går det bedre:) Kirsty; så koselig å se deg igjen! selv om jeg skulle ønske du hadde vært gravid nå! Men ser du skal igang med IVF igjen. Krysser fingrene for at denne gangen lykkes dere! Det har du virkelig fortjent!!!!! Gleder meg til å følge med på deg igjen! Dodil; Formen fortsatt fin eller? Har du begynt å kjene en merkelig kribling og bobling i magen ennå eller? Det er kanskje litt tidlig ennå....? Har du vært på ordinær UL ennå da? Stor klem
Dodlimammatil2 Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Hm, det var synd, men det klaffer nok snart :-) Ja jeg var på u.l tirsdag, alt var fint men de kunne ikke se kjønn enda er litt dårlig i ryggen, ligger strekk ut etter at jeg kommer hjem fra jobb, men ellers lite plager. Mest bekymringer hihi, er jo livredd hele tiden at noe skal skje, men mamma sier at da skal jeg få slite de neste 20 år!!! Sånn er det å få barn hihi :-) Ja jeg kjenner det som om jeg er stappmett/tung i magen på en måte, og litt bobling eller noe da vi så de på u.l sa mannen min d var rart jeg ikke kjente med slik som de turnet rundt hihi :-)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Trist å høre at tanta kom :-( Tanta kom her også, idag. kanskje vi klarer det neste måned? Jeg har bestemt meg for at oktober skal være måneden, så da får vi satse på det :-) Er ikke igang med forsøk, skal ikke før i januar/februar. Men jeg får ikke endret nicket mitt, noe feil på siden min. Vi har bestemt oss for å prøve selv denne høsten, med noe alternativ terapi, og funker vi det ikke satser vi fullt på IVF iløpet av 2009.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 22. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2008 Dodil: Så gøy da! Det er nok småkrabatene i magen som kiler deg ser du:) Du skal nok se at dette går kjempefint! Nå har du jo kommet deg ganske langt allerede:) Må holde kontakten da! Det er så gøy å høre:) Kirsty: Ja så er vi i samm båt igjen da! Prøving for fullt! Jeg skulle så ønske at du får klaff snart! Det unner jeg deg av hele mitt hjerte! Selv stresser jeg ikke i det hele tatt ennå, men jeg er jo ikke purung lengre og jeg tror ærlig talt jeg ikke har EL med enkel kur jeg altså.... Men nå får vi vente til november og se da. Hva slags alternativ behandlig tar du? Synes sånn er veldig spennende og det er jo mange som lykkes med slik hjelp... Hvordan går det med deg ellers da? Har du kutta røyken eller? Husker vi klarte det sammen høsten 2006:) Jeg har holdt meg unna røyken i hverdagen, men røyker litt på fest. Nå er det ikke så ofte jeg fester heller da, så det blir ikke så mye heldigvis:) Tar du metformin ennå da? Husker du gjorde det sist jeg var her inne og da gikk du vel ned en del, gjorde du ikke? Hos meg har de funnet ut at jeg har pco som sannsynligvis gjør at venstre eggstokk er tett og sannsynligvis endometriose i tillegg til delt livmor og deformert livmorhals... LIkevel klarte jeg jo å bli gravid sist, så selv om det feilier en mye, så er det jo håp for mange av oss:) Men oddsene er jo ikke på min side akkurat da... Ja ja, det var noen tanker fra meg på morgenkvisten. Stor klem til dere begge!
sniljente2 Skrevet 22. september 2008 #8 Skrevet 22. september 2008 heisann.sist pergo kur så var jeg sikker på at denne gangen satt spiren men nei da.jeg fikk den siste mens 10jun og måtte få medisiner til å sette igang prosessen igjen så jeg fikk men i gjen i september.det var leeeenge.men nå er jeg ferdig men ny pero og fikk beskjed om å ta 3stk hver dag fra fjerde dag men.nå har vi vært på en romantisk ferie så kansje kjærlighets barne ble laget i tunis.hihi.lov å håpe...lykke til videre.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. september 2008 #9 Skrevet 22. september 2008 Ja je har slutta å røyke :-) Har ikke tatt et eneste trekk siden september 2006 :-) Har ikke lyst på heller, røyking er bare noe av det værste jeg kan gjøre nå som jeg prøver, kan jo sette oss i en tidlig overgangsalder! Metformin kan jeg ikke ta, jeg fikk melkesyreforgiftning av de, noe som bare skjer 1:10 000, og da helst med eldre mennesker med nyresvikt. Snakk om uflaks. Så nå prøver jeg å kontrollere insulinet med streng diett. I tillegg tror ghyn at jeg har litt pco. Jeg har vært hos en synsk mann jeg, som ga meg en enda strengere diett samt han sendte meg til kiropraktor. Så nå blir det spennende å se om det funker utover høsten. Han anbefalte oss også å utsette IVF forsøket til etter nyttår, og det gjør vi :-) Blir jeg ikke gravid før så satser vi alt på IVF etter jul. Har snart kommet på slutten som prøver nå, etter snart 4 år så¨tar dette på. Jeg har jo to problem. Det ene er jo at vi mister, men det andre, og værste, er jo at det tar så utrolig lang tid å bli gravid! Irriterende! Sist jeg ble gravid var i februar 2007, og vi har prøvd siden april 2007...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 23. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. september 2008 Lille fia: Krysser fingrene for at spiren sitter hos deg nå! Trippel kur høres ganske heftig ut! Må få høre fre deg når du nærmer deg IKM da:) Kirsty: SÅ flink du er med røykingen! Veldig stolt av deg!!!!! Så kjipt med melkesyreforgiftning da. Ble du veldig dårlig eller? Jeg skjønner at det tærer på å være prøver så lenge som du har vært. Jeg unner ingen å slite med å få barn altså!!! Det skal være et rimelig godt og stabilt forhold for at man skl komme seg gjennom det. Jeg kan være den første til å innrømme at da vi slet sist så var det flere ganger jeg bare hadde lyst å pakke kofferten og dra min kos. Men heldigvis så kom vi oss styrket ut av det:) Åh jeg håper sånn at det klaffer for deg nå!!! Var du langt på vei da det gikk galt sist? Har de noen forklaring på hvorfor spiren ikke vil sitte når du først har blitt gravid eller? Jeg måtte nå ta en test i morges jeg da. Har hatt så merkelig mens denne gangen. Mye smerter og mørkt og masse blod. Mistenkte en SA jeg, men testen var negativ, så da var det nok bare en kraftig mens.... Koselig å holde kontakten med deg igjen Kirsty, men skulle ønske vi heller kunne vanka sammen på din baby da:) Stor klem
sniljente2 Skrevet 24. september 2008 #11 Skrevet 24. september 2008 så flinkdu har vært.da slipper du den dårlige samvittigheten som vi andre som ikke klarer å slutte til tross for svangerskap og ny baby.kjenner deg ikke men stolt av deg.tooor klem.
*mitt største ønske* Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Da kom TR idag.....så deppa, og går på en psykisk knekk hver mnd...og ble spesielt lei meg nå siden jeg gikk på min 1 kur med pergo,hadde skikkelig trua!!!! så da setter jeg jo snart igang igjen med dobbelkur....orker snart ikke mer,tar såååååå på når man har et så stort ønske og det aldri klaffer... vet at jeg traff el denne mnd siden jeg el-testa, og at jeg har el hver mnd siden vi har testa oss begge og alt er jo som det skal....hvorfor klarer det ikke å feste seg?? depper........................ men nå får vi bare se frem til helga jenter=) *Nattaklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå