Gjest Skrevet 19. september 2008 #1 Skrevet 19. september 2008 Hva tenker dere når dere hører navnet Isabel? Mannen min liker Isabella, men jeg heller litt mer mor Isabel. Jeg har også lyst på et mellomnavn (evt. foran). Hva passer da best til Isabel? Det er liksom ingen jeg faller sånn veldig for. Jeg liker navnet Lydia eller Lidia, men syns kanskje det blir litt mange I'er hvis vi skal ha det sammen med Isabel....? Lidia Isabel? Lydia Isabel? Hva syns dere?
Tieran Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 Ikke videre glad i det navnet egentlig.. Synes Lydia kan være fint (kjente ei søt liten jente en gang med det navnet) Lydia Isabel går an om man ikke skal bruke det til daglig. Da blir det for mye tungekrøll ;-)
Vannmann35 Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Isabella er en iskrem... Isabel er helt ok, men ikke et navn jeg er fan av, klinger litt hardt og kaldt... Is (kaldt) + bel (hardt). Lydia Isabel klinger helt ok sammen.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Isabell er kaldt og jålete. Litt billig navn.
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Leste bare overskriften. Lydia er vakker, varm og fin klang. Ikke ødelegg det med å sette det sammen med Isabel
Gjest Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Isabel er nydelig, syns det blir ødelagt av å sette Lydia foran. Står best alene. Isabel Eline Isabel Matilde Isabel Sofie Isabel Alexandra Isabel Viktoria Isabel Otilie
septemberpiken Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Isabel er et helt greit navn, men ville ikke valgt det selv. Liker derimot ikke Lydia i det hele tatt, og det klinger ikke bra sammen med Isabel. Tror jeg hadde valgt det uten mellomnavn selv (om jeg skulle), eventuelt funnet et første fornavn jeg ønsket å bruke, og brukt Isabel som mellomnavn.
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Synes Isabell er ett nydelig navn.. Det har jeg lyst å bruke på neste jente (viss det passer til henne..) Har ikke helt sansen for Lydia, men Lydia Sofie er jo fint..
Synnøve_Solbakken Skrevet 19. september 2008 #10 Skrevet 19. september 2008 Enig med som sier det er billig og jålete... Gjelder både Isabel og Isabella...
sonne Skrevet 19. september 2008 #11 Skrevet 19. september 2008 Jeg er ikke så glad i det navnet, har nok litt negative assosiasjoner. Synes heller ikke Lydia eller Lidia er fine navn. Men hver sin smak..
Gjest Skrevet 19. september 2008 #12 Skrevet 19. september 2008 Jeg synes Isabel er helt nydelig Liker det veldig godt. Hva med Isabel Victoria eller Maria Isabel ? :-) Lydia er også utrolig vakkert, synes jeg Lydia Isabel er flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå