Gå til innhold

Litt fortere enn planlagt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull er strax 6mnd,og jeg har funnet ut at jeg er gravid igjen!! Var ikke helt planlagt,men er ingen krise heller:) eller er det..? Hoff,vet ikke helt jeg..er jo selvfølgelig gla..men jeg tenker på økonomi..å hvor tungt d ska bli å være gravid me en smårolling i tilegg osv. Er d noen som har lingnende erfaring?kunne vært greit å høre hvordan andre har taklet samme situasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Dobbel glede. Har ingen erfaringer, beklager.

Skrevet

Ble gravid når storesøster var 8-9 mnd. For kroppens skyld er det ikke å anbefale.For meg var de siste mnd et smertehelvete uten like,kroppen var ikke klar for et svangerskap til.Tungt når man ikke klarer å reise seg fra sofaen og samtidig må underholde en vilter 1 åring.

Økonomien er også blitt en smule dårligere,men vi klarer oss fint. Det var veldig tungt i begynnelsen å være hjemme med begge to,men er blitt kjempegreier når storesøster begynte i barnehagen. Vi koser oss masse.

Skrevet

Hei :-)

Vi har 15 måneder mellom våre gutter, så det blir vel omtrent det samme dere får...

Var ikke helt planlagt nr 2 så kjapt her heller, men det gikk bra det. Jeg hadde vel å merke et lett svangerskap uten særlige problemer, hverken med kvalme eller bekkenløsnig.

Jeg rakk å jobbe sånn ca 4 måneder før jeg gikk ut i ny permisjon, så økonomisk får jeg det samme som sist gang.

Når misten mann kom gikk det forholdsvis greit. Tøft blir det jo uansett med to unger så tett. Nå har eldstemann starta i barnehage så nå er det bare kos kos og atter kos :-D Nyter dagene hjemme med minsten og gleder meg til storebror og pappaen kommer hjem fra henholdsvis barnehage og jobb.

Nå angrer jeg iallefall ikke ett sekund, selv om jeg til tider tenkte den tanken i starten...

Lykke til og kos dere masse :-D

Skrevet

Heisann.

Hos oss er det 17 mnd mellom barna. Svangerskap nr to gikk kjempefint, har vært utrolig heldig med det.

Det er bånn gass med to tette, men er så helding at storebror går i barnehagen. På ettermiddagstid er det god avlastning å gå ut, synes jeg. Litt mer boltreplass ute..

Storebror er ganske vilter av seg, og det største problemet nå er at han ikke kan være alene et sekund med henne, da skal han "kose" med henne. Legger seg oppå henne og klemmer til. Helt i begynnelsen var det mye slåing og klyping, men det gikk seg til.

Alt i alt: Det er jo fantastisk med barn! Virkelig et under hver gang. Vi føler oss utrolig heldige, og det går bedre og bedre dag for dag. Tra, la, la.

Lykke til! Når jeg klarer det så klarer jammen du det og!

Skrevet

Dette klarer du fint!=9 Jeg har 3 tette, og synes det gir oss utrolig mye. Har ikke vært planlagt, i rett forstand, men vi har tatt det med godt humør!:) Klart vi kan bli slitne, men det er SÅ verdt det! Bare gled deg!! De første 3 mnd er alltid en overgang, enten det er nr.1 eller 3, men alt går seg til!! Masse lykke til... DU har mye artig i vente!

Skrevet

Tusen takk for positive svar:) Ser litt lysere på det allerede:) Huff,det er mange tanker som har svirret rundt oppi hodet de siste dagene.. Men dette skal gå bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...