Gå til innhold

Nogen gravide fra Rogaland her? =)

dropsen88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

mamma91: Ja forstår, oss og va d planlagt, men sje alle eg syns d e liga kjekt å sei d te ;) Men me e jo någen år eldre, men aligavel.. Eg e ikkje heilt ferige me utdanningen.. Eg begynte nettop i lære ser du.. Så ikkje alle så syns d e liga populert å droppa ud av d for ei stonn.. Men eg fullføre jo bare ittepå =)

Eg har jo ikkje vært sjå legen ennå, fekk beskjed om å komma der når eg va 8 uge på vei.. Ke tid va dåkke der fyste gang?

Men eg rekna litt på d, så trur eg havne i juni. Babyverden rekna jalfal 2 juni.. Mens viss ikkje ligge eg på 30,31 mai.. Så eg komme te å holda meg i juni gruppå..

Annonse

hehe nei d va absolutt iche planlagt, men eg suns d e kjekt å starta tiligt. hadde aldri sitt for meg at d va sånn d sko bli, men du kan jo heldigvis iche planlegga alt her i live. føle d blir så spesielt når du bjunne tiligt. men eg suns at d e bare kjekt.. ser sje någe negaivt me d liksom=) skolen får bare venta ett år.. å d e jo ingenting egentlig!

eg kjupte nesten alt same dagen eg fant ud ka kjønn d va.. å nå har eg allerede for mye! så eg seie INGEN må kjøba kler mindre enn str. 68!:P einaste utstyre mangle e stellebord å sprinkelseng.. men d tar eg sje før om någen uge.. tenk å ligga å se på den tomma sengå så lenge liksom.. komme t å dø av lengsel!

Jepp utdanningå får venta litt ;o) Eg personlig suns d kan ble herligt me ett friår, vertfall me babyen og typen :)

Me eller eg:p , va hoss legen når eg va 7 uker på vei, men e vist normalast å gå når du e mellom 8-12 uker på fuste legekontroll ;)..

Så du får ein onge i bejynnelsen av sommaren, så kjekt:) herlige ti d, så sleppe du å gå me magen om sommaren og så, e vist stress for de fleste:P ..

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...