Gå til innhold

Nogen gravide fra Rogaland her? =)

dropsen88

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nettop funne ud at eg e gravide, så kun 1 måne på vei.. Håpe alt komme te å gå greit.. Eg blir nå 20, og dette blir min fyste.. :) E utrolig spennande!

Nogen andre der ude?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer :D Eg blir 20 år i oktober å e 14 uker på vaj nå :D Alt komme t å gå så bra sga du se ;)

Korr i Rogaland bor du hen? Eg bor i Sandnes...

Skrevet

Å så kjekt=) Ja eg håbe ting vil gå greit, bekymre meg litt vettu;) Eg sende dg en pm eg=)

Skrevet

Hei:)

Det går nok så bra ja =) me har ei spennanes ti i vente ;P

eg e 17 år, å fustegangs ;) 17+4 uker på vei;)

Fra Stavanger, sonn ca :P

Skrevet

mamma91: Så kjekt =) Va d planlagt? Ke terminen din e då? =)

Skrevet

ml87: Så bra at me e flere ront same plassen :)

E d din fyste? Kor langt e du på vei, og termin? =)

Skrevet

Ja d va faktisk planlagt, men d e ikkje någe som me seie te kjent folk, siden me e så onge ;) hehe .. Har termin 25. februar, ska på UL 2. oktober, håbe eg kje bler flutta tebage, men heller fram ;)

Ka ti du har termin :) ?

Skrevet

hei eg e 17 å e fra Sandnes. termin 11.11 så e 32+6 idag=D

iche såå lenge ijenn for meg.. men lett om eg e drittleie!

Skrevet

Heia=) eg e 18 fra stavanger... har termin 1. februar=) glede meg masse!!!!

Skrevet

mamma91: Ja forstår, oss og va d planlagt, men sje alle eg syns d e liga kjekt å sei d te ;) Men me e jo någen år eldre, men aligavel.. Eg e ikkje heilt ferige me utdanningen.. Eg begynte nettop i lære ser du.. Så ikkje alle så syns d e liga populert å droppa ud av d for ei stonn.. Men eg fullføre jo bare ittepå =)

Eg har jo ikkje vært sjå legen ennå, fekk beskjed om å komma der når eg va 8 uge på vei.. Ke tid va dåkke der fyste gang?

Men eg rekna litt på d, så trur eg havne i juni. Babyverden rekna jalfal 2 juni.. Mens viss ikkje ligge eg på 30,31 mai.. Så eg komme te å holda meg i juni gruppå..

Skrevet

Åh heldige du då! =) Må ver kjekt å vida at d ikkje e lenge igjen!!! Va d planlagt fra di sia elle?

Skrevet

1 februar ja, en liten vinterbaby på deg då =) Må ha tag i mye varme kler å sånn!! hehe..

Skrevet

Koss e dåkke igang me babykler shopping å sånn då? Har dåkke fått tak i alt av vogn, stellebord osv?

Eg vil prøva å vente te eg har fått vida kjønn før eg handle i vei me babykler, men har allerede kjøpt ett par småting ;) Klare sje holda meg =)

Skrevet

hehe nei d va absolutt iche planlagt, men eg suns d e kjekt å starta tiligt. hadde aldri sitt for meg at d va sånn d sko bli, men du kan jo heldigvis iche planlegga alt her i live. føle d blir så spesielt når du bjunne tiligt. men eg suns at d e bare kjekt.. ser sje någe negaivt me d liksom=) skolen får bare venta ett år.. å d e jo ingenting egentlig!

eg kjupte nesten alt same dagen eg fant ud ka kjønn d va.. å nå har eg allerede for mye! så eg seie INGEN må kjøba kler mindre enn str. 68!:P einaste utstyre mangle e stellebord å sprinkelseng.. men d tar eg sje før om någen uge.. tenk å ligga å se på den tomma sengå så lenge liksom.. komme t å dø av lengsel!

Skrevet

Jepp utdanningå får venta litt ;o) Eg personlig suns d kan ble herligt me ett friår, vertfall me babyen og typen :)

Me eller eg:p , va hoss legen når eg va 7 uker på vei, men e vist normalast å gå når du e mellom 8-12 uker på fuste legekontroll ;)..

Så du får ein onge i bejynnelsen av sommaren, så kjekt:) herlige ti d, så sleppe du å gå me magen om sommaren og så, e vist stress for de fleste:P ..

Skrevet

Eg e fra Stavanger/Hjelmeland e 18år å har termin 28.februar =)

Glede meg kjempe masse!

• 2 uker senere...
Skrevet

hei:) ja eg e fra stavanger og har tarmin 31 mai:=) ser frem te det:)

Skrevet

hei...jeg er 21 år og bor i stavanger. jeg skal ha en liten gutt den 28 desember... ;) gledermeg

Skrevet

Jeg er også fra Rogaland og fant ut at jeg var gravid i DAG!

Så jeg er ikke så langt på vei og har lenge igjen.. spennende!

Skrevet

Eg e og fra Rogaland,, Jørpeland då, så e litt udenfor dokker andre ;p

Eg har termin 12november då, så e ikje lenge igjen for meg :)

Kjekt å se at det va så mange unge fra rogaland.. e sjøl 19.

Kos dokker ;)

Skrevet

hei:) gravid, 20 år, førstegangsfødende og termin 24.mai (foreløbig) .. gleder meg masse... er fra rogaland, ryfylke..:) noen i nærheten?:)

Skrevet

j@nnemor: hvor langt er du på vei?:)

Skrevet

ville sagt at jørpeland og hjelmeland va i nærheten.. spørs kor i ryfylke du bur ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...