Gå til innhold

Klage:( hater meg selv

Anbefalte innlegg

Er lei meg.. Har en BMI som tilsier kraftig overvekt. Er ei ganske lita jente, 171 bare, og veier 99.7.

Vanligvis er jeg 50kg. Etter et svangerskap med forgiftning og PCOS som etterfølger + revmatisk lidelse er jeg bare tjukk og "fæl". Startet på buksestr 46 og jeg spiser ikke galt + trener men har bare blitt større.. Str 50 nå. Dette er tungt og jeg kommer meg ikke ned. Har vært hos ernæringsfysio og fått kostliste o.l og jeg følger den, samt at jeg er veldig aktiv, tross mine revmatiske plager og smerter.. Men jeg går ikke ned. Jeg går heller ikke opp. Jeg såtr på stedet hvil.. En periode kastet jeg opp og kom meg ned fra 103 til 99.7.. Men jeg får ikke på meg bukser.,. Jeg får str 38 opp helt til jeg skal ta igjen smekken, det går ikke fordi der kommer feitemagen som er svær og full av strekkmerker.. Jeg hater meg selv hver dag og sitter hos psykologen og gråter over dette.. Jeg slet med spiseforstyrrelser før.. Jeg klarer ikke å kle meg etter kiloene mine heller, for jeg er jo ikke vant med dette..

En annen ting er at jeg har forstått at det KOSTER å være feit. Bukser koster kjempemye og jeg blir i tillegg seende ut som et telt i de. eg skulle bare ønske jeg fikk igjen knappen på 42. Det hadde vært så fint. Jeg står som sagt påstedet hvil og ingenting hjelper. Jeg har ingen andre dårlige verdier mtp. stoffskifte e.l men jeg bare går ikke ned. Prøvde lenge å spise 1300 kcal om dagen men det hjalp ikke. Det rare er at jeg har ingen spesiell sultfølelse heller. Tror forbrenningen min er ok nok også, siden jeg går på do 2-3 ganger om dagen..

Har prøvd alt snart altså.. Er så lei.. Vil være litt tynnere igjen.. Om så bare til 80. Det hadde hjulpet.. Det er tungt for ei jente med str 35 i sko og bære så mange kilo... Sukk...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138721531-klage-hater-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff jeg føler så mye med deg... Kjenner meg ganske godt igjen.. Jeg hadde klart å slanke meg fra 331 til 92 kg.. La på meg veldig mye i første svangerskap.. Brukte 2 år for å komme ditt.. Målet mitt var 85kg så hadde jeg blitt perfekt!!

Men så ble jeg gravid igjen.. Fikk lillegutt for 7 uker siden. Nå veier jeg 124kg.. Kommer ikke i de gamle klærne mine en gang.. Går rundt i mamma klær!! Føler meg grusom.

Var hos lengen min for en ukes tid siden.. Begynte med reductil på onsdag, så nå er jeg kjempe spent hvordan det kommer til å gå. Har hørt og lest om den pilla..

Begynner med trening på helsestudio fra mandag..

Spiser Grete Roede mat, har tatt flere kurs der.. Et kjempe tips til deg.

Der klarte jeg å gå ned masse. jeg hadde vel 3 kurs, så klarte jeg meg selv etterpå...

Der lærer du hvordan du skal spise.. Spiser du å forlite så går du heller ikke ned...

Jeg blir selv dårlig humør/deprimert over hvordan jeg ser ut. Tørr heller ikke gå ut blant folk jeg kjenner.. Vi ikke at noen skal se hvordan jeg ser ut nå.. Litt sykt men, sånn er det bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...