Gå til innhold

stableklosser og putteboks...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor gamle er babyene når de begynner med det? Og slike gåbiler, hvor gamle er de når de begynner å bruke det? Lite erfaring med slikt jeg:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter og lurer på det samme

Skrevet

Gutten min er 9mnd og ikke interessert i noe av det enda iallefall! River bare ned klossene, mens jeg bygger! he he..

Skrevet

Det kommer vel litt an på babyen og dens utvikling og interesser tror jeg. Jenta mi fikk en brio gåvogn da hun var 10 mnd og hun elsket den! Lærte seg å gå med den da hun var 10,5 mnd og liker å skyve leker, andre barn og alt mulig i den. Nå fyller hun 1 år om noen dager og jeg vet at en av gavene er en putteboks og forhåpentligvis blir det noen byggeklosser og duplo også. Dette er jo ting som barna før eller senere kommer til å ha glede av, så det gjør jo ingenting om man er litt tidlig ute med å kjøpe det. Ser man at de ikke bryr seg så kan man jo bare sette det bort en stund og ta det fram igjen. Jeg tar ofte med jenta mi i lekebutikken og lar henne prøve og se på ting. Da får jeg et inntrykk av hva hun interesserer seg for og hva hun mestrer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...