Athene75 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 hvor gamle er babyene når de begynner med det? Og slike gåbiler, hvor gamle er de når de begynner å bruke det? Lite erfaring med slikt jeg:-(
lille oscar + bebis Skrevet 19. september 2008 #2 Skrevet 19. september 2008 dytter og lurer på det samme
aragon Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Gutten min er 9mnd og ikke interessert i noe av det enda iallefall! River bare ned klossene, mens jeg bygger! he he..
❤lille stjerne❤ Skrevet 19. september 2008 #4 Skrevet 19. september 2008 Det kommer vel litt an på babyen og dens utvikling og interesser tror jeg. Jenta mi fikk en brio gåvogn da hun var 10 mnd og hun elsket den! Lærte seg å gå med den da hun var 10,5 mnd og liker å skyve leker, andre barn og alt mulig i den. Nå fyller hun 1 år om noen dager og jeg vet at en av gavene er en putteboks og forhåpentligvis blir det noen byggeklosser og duplo også. Dette er jo ting som barna før eller senere kommer til å ha glede av, så det gjør jo ingenting om man er litt tidlig ute med å kjøpe det. Ser man at de ikke bryr seg så kan man jo bare sette det bort en stund og ta det fram igjen. Jeg tar ofte med jenta mi i lekebutikken og lar henne prøve og se på ting. Da får jeg et inntrykk av hva hun interesserer seg for og hva hun mestrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå