Gå til innhold

hekta på edderkoppkabal:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere med"dilla"?:D

kjedelig.. mannen min jobber overtid idag, ikke hjemme enda.. forkjølet og sliten.. sutre litt her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe :-) Det var akkurat som jeg skulle sagt det selv... Her spilles det edderkoppkabal i lange baner... :-)

Skrevet

jeg også!!! Nesten så jeg må på avvenning snart... hihi! Hva er rekorden deres? ;P

Skrevet

hehe..:) Dette har ikke jeg spilt på lange tider.. før hadde jeg helt dilla på det og på freecell.. Fikk ny datamaskin for en stund tilbake si og har ikke prøvd dette etter si, men nå måtte jeg prøve meg igjen. Så er vel snart hektet..

Spiller dere med en farge?? Eller to eller fire??

Jeg spilte med en nå, og fikk da 1196 poeng. husker ikke hva jeg hadde i "gamle dager".

Skrevet

jeg spiller med to farger. Blir alt for kompisert med fire... hehe den skal gå opp også!! :D rekorden er 1200!

Skrevet

Haha, jeg trodde det bare var meg :o)

Spiller med to farger og rekorden er rett under 1200. Finnes det bare èn løsning på dem tro, eller kan man få det til på flere måter?

Skrevet

tror dere ikke det finnes flere løsninger på dem da? Det innbiller jeg meg.. Må visst avansere til to farger igjen jeg også. mener det var det jeg spilte med før. Merker at jeg ble fort hektet igjen.. Så får jeg se om jeg kommer opp i rundt 1200 poeng jeg også..:)

Skrevet

Hehe jeg er også edderkoppkabaloman....(pluss litt minesveiper...) tidig at det er flere enn meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...