Gå til innhold

Kom til å tenke på et nydelig barnetvprogram jeg så på,da jeg var liten..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og så fucking gullars. faen jeg hatet han. Jeg fikk en sånn gullars bamse, den satte jeg på en stekeplate og fyrte opp. Holdt på å brenne ned hele huset.

Husker dere den fantastiske serien som gikk på midt i smørrøyet. Mysteriet om det levende lik eller noe? Den skulle jeg ønske jeg fikk se igjen. Har lett etter vigneten i årevis, men aldri funnet den.

Gullars ja,det var gutten sin det:p Gjorde du virkelig det?? Ojda:S

Jepp,den husker jeg veldig godt,utrolig bra serie!Si fra hvis du finner den en gang,kunne tenkt meg å se den selv.. Går kanskje an å sende en mail til dem:)

Annonse

Annonse

PUNKY,ja :-)!!

Hvilket år var det, ja....hmmm...80-tallet engang i alle fall.

Men er det noen som husker den rulleskøytemusicalen eller?

Husker hva den het?

Her var det mange koselige:):):)

Jeg husker attekattenoa, super ted, denver den siste dinosaur, maskinen bærta,mulvarpen og oksen anton:)

Jaaaa!!! Hun jenta het Alana.. Jeg husker vi pleide og leke den serien, fløy rundt med hårbøyler nedi panna! Hahahaha!

Husker også Kalle Klovn, det digga jeg.

Også fabrikken Bertha.

Favoritten min var nok Portveien 2, har blitt fortalt at jeg gråt da Jarl slutta.. Da var jeg vel 5 år.. Hihi!!

Thanks,smalltrackvinja ;-)

Nå kommer jeg til å synge på den i hele dag. Den er så nydelig!

MEN hva med Labbetuss?! Syke, søte Labbetuss :-). Føler han er sterkt neglisjert i denne tråden -eller er det jeg som er så gammal tro?;-)

*nostalgisk*

Favorittene her var

Punky

Redda Joppe død eller levande

Fragglene

Jakten på det levende lik - takk for påminnelsen, hadde helt glemt det:D

Borgen skole

Portveien 2

Drømmen om Narnia(hver jul)

og ikke minst BOMPIbjørnene, det var det helt store de første årene på barneskolen!

Tøydukke Anna syntes jeg var grusomt - men det må ha gått ofte for det er kanskje det programmet jeg husker best!

Og så var det en annen barnetvserie som gikk om en liten jente som het Emma, engelsk serie - synes det var drepende kjedelig!

Den rockemusikalen med Ulven sendes faktisk på nrk hver jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...