Gå til innhold

Eggløsning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tatt eggløsningstester, har 24 dagers syklus og tok en test 8 dager etter mens da kom en svak strek, dag 9 kom en sterk strek, nesten lik som kontrollstreken og idag var den helt svak igjen, vanlig at testen bare slår ut i en dag?Hadde sex begge dagene dag 8-9, er det stor sjanse for å være gravid da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ut fra at du mener "...tok en test 8 dager etter mens".... da mener en graviditetstest - og ikke en eggløsningstest som du skriver i samme setning.

Jeg har bare tatt en graviditetstest en gang (per barn da) - og streken har alltid vært sterk. En strek betyr jo at man er gravid uansett.

Gratulerer!

Er du i tvil kan du be om at legekontoret ditt tar en test for deg.

Husk også på at det er morgenurinen du må ta prøve av. Om man tar en test om kvelden kan jeg tenke meg at streken blir svakere. Da er jo urinen utvannet.

Skrevet

Jeg mener ikke gravidtest, jeg mener eggløsningstest.Har bare 24 dagers syklus.tok den 8 dager etter mens ja.

Skrevet

Den kan slå it bare en dag eller to ja.. Men selve eggløsningen skjer jo innen to døgn etter at testen er positiv, og sædcellene overlever jo en stund..

Så hvis alt ellers klaffer sp kanskje?

Men det er en komplisert prosess, jo mer du stresser dess vanskligere blir det..

PS. Les bruksanvisningen nøye hvis du lurer på noe, det er nok den sikreste informasjonen.

Lykke til!

Skrevet

Testen slo ut den 17sept, hadde sex 16,17 og 19sept.Så eneste dagen jeg kunne blitt gravid er den 19 da el?

Skrevet

Hei

Ja, EL skjer 24-48 t etter positivt svar.

Så ja, du kunne bare bli gravid den 19.. men! Spermen leve inni deg opptil 6 døgn, så ha sex i dag og et par dager fremover ;)

Lykket til!

Skrevet

Du skriver at jeg bare kunne blitt gravid den 19, men i følge el kalkulatoren på babyverden så har jeg mest sjans for å bli gravid fra den 15-20sept.Stemmer ikke den da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...