Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen vet om laparaskopi kan påvirke EL? jeg er opr i dag og venter EL om noen dager, vil jeg da få EL som forventet?

carrie1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg lurte på akkurat det samme. Tok lap forrige uke og ventet EL som vanlig, men i følge min fertilitetsmonitor så hadde jeg ikke EL etter lap. Så jeg vet ikke, men jeg tror at EL påvirkes av laproskopien.

Skrevet

jeg har undersøkt dette litt (med gynekolog), og stressreaksjon rundt opr kan gjøre at vi ikke får EL, helt normalt. Jeg fant heller ikke EL med test. Gjør alltid det. Hun sa at syklusen ville nok bli stabil igjen neste mnd.

Skrevet

hei på deg.jeg har faktisk hørt at det er en høy prosent etter en so unndersøkelse at mange har blitt gravide.det fikk jeg beskjed om av legen .det og når du ser om man har tette eggledere,etter at de har fylt egglderne så er det også mange som har blitt fort gravide etter dette.lykke til..klem

Skrevet

hei på deg!:-)

ja, har hørt dette jeg også, og fikk beskjed av gyn om å teste for El de neste mnd etter lap og prøve masse da, for det var nettopp da mange ble gravide. så vi får se, håper det:-)

• 2 uker senere...
Skrevet

lykke til carrie 1 la os vite hva som skjer da.spennende.klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...