Krusemynthe Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Etter iherdige forsøk på å få vesla til å ta smukken innser jeg nå at hun nok blir et totte-barn (som sin mor)... Fordeler: *alltid tilgjenglig/slipper å lete *slipper å stå opp for å finne de om natta *må ut når ungen er aktiv i lek og trenger hånda til noe annet Ulemper: *kan ikke kokes *vaskeligere å slutte med (Sabeltann tar vel ikke imot avhogde tomler?) *vansleigere å kontrollere bruken av den *votter i når hun sover i vogna byr på utfordringer Trond Viggo synger jo så fint "ALT DU TRENGER HER I VERDEN ER EN TOTT" - og det er faktisk ganske sant så lenge man finner trøst i tommelen;-) Så hun får kose seg med den i noen år. Vel bekomme!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 He-he, så bra skrevet. Sjelden man ser store barn og voksne som sutter på tommelen, så de slutter jo med det også akkurat som smokken. Kan bare forestille meg votteproblemet i vogna ja... Men det løser dere sikkert:)
lille sprelle Skrevet 19. september 2008 #3 Skrevet 19. september 2008 Har kapitulert jeg også..... bra skrevet! Er ikke noe problem med vott og tott her - hun finner den gjennom votten! Er i tannfåefasen og tror hun faktisk bruker teppe e.l. for at det ikke skal gjøre så vondt når hun biter!
Krusemynthe Skrevet 19. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. september 2008 Men hun er jo så liten at vi bruker votter uten tomler... ..men noen snakket om (på skravle) at de hadde laget votter med tommel som kunne "hempes av" - det var en strålende idè!
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Må bare kommentere svaret til mamman til lillegutt om at det er sjeldent man ser store barn og voksne som sutter på totten. Det er sant det, men min søster på 40 år har en jevnaldrende venninne som FREMDELES (!!) sutter på totten... Så pass på, dere... ;o)
lille sprelle Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 votter uten tommel ingen hindring! jeg gleder meg stort til å se hvor sta hun er på alle andre områder....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå